• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • BeautifulMoments
    tussis skrev 2016-06-01 18:39:00 följande:

hej tjejer!

fick mitt plus igår, så är fortfarande i lite chock, kan inte riktigt förstå att det är sant & har svårt att ta till mig det. någon mer som känt/känner likadant?

jag & mannen sa att 'blir det så blir det' & så blev det på andra månaden, ingen av oss hade väl trott att det skulle gå så fort. men är så rädd nu för att något ska hända, att jag ska få missfall, att testerna visade fel osv :(  

FB gruppen, är den helt privat? så att ingen ser att man går med i den gruppen?

Jag känner exakt lika dant! Har barn sen innan men kan ändå inte förstå att jag är gravid. Samtidigt som jag tycker det är totalt overkligt är jag också rädd för missfall.
    My life, My choice!
  • Micki88

Skickade mitt namn till dig i meddelande! Har du fått det?? :)

emm84 skrev 2016-05-31 14:29:36 följande:

Skriv ett PM till mig med ditt namn så lägger jag till dig som vän å sen i gruppen :) om det inte är fixat redan :)

• Louise_86

Hoppar med här jag också! Plussade igår efter en MA i vecka 10 rätt efter påsk. Gravid igen på första försöket! Kan nästan inte tro det Glad

• hurtänktedunu
    tussis skrev 2016-06-01 18:39:00 följande:

hej tjejer!

fick mitt plus igår, så är fortfarande i lite chock, kan inte riktigt förstå att det är sant & har svårt att ta till mig det. någon mer som känt/känner likadant?

jag & mannen sa att 'blir det så blir det' & så blev det på andra månaden, ingen av oss hade väl trott att det skulle gå så fort. men är så rädd nu för att något ska hända, att jag ska få missfall, att testerna visade fel osv :(  

FB gruppen, är den helt privat? så att ingen ser att man går med i den gruppen?

Den är helt hemlig. Syns inte någonstans att du är med. Skriv meddelande till mig med ditt namn om du vill med i den. Lägger då till dig som vän och sen in i gruppen.

Nej jag har inte heller förstått det. Har en sedan tidigare men detta känns jätte konstigt faktiskt. Kan nog inte ta till mig det faktiskt.
  • mrsbygg

Hej på er!

Fick ett svagt plus imorse, så det ser ut som et blir en liten februari bebis för oss :)

Jag är 31 och min gubbe bli 39 snart. Vi har tre barn som blir 12, 9 och 8år i år, så detta kommer bli vårt fjärde

Har inte riktigt smält det än, känns riktigt overkligt. Tog sig på första försöket igen, helt galet! 
    Tog ut min hormonspiral 2/5, och plussar 2/6 :D

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • Mammatilljesperochkevin06
    mrsbygg skrev 2016-06-02 17:04:47 följande:

Hej på er!

Fick ett svagt plus imorse, så det ser ut som et blir en liten februari bebis för oss :)

Jag är 31 och min gubbe bli 39 snart. Vi har tre barn som blir 12, 9 och 8år i år, så detta kommer bli vårt fjärde

Har inte riktigt smält det än, känns riktigt overkligt. Tog sig på första försöket igen, helt galet! 

Grattis till ert plus:)
  • BeautifulMoments

Hej på er!

Grattis! Väntar också 4:e
    My life, My choice!
  • hurtänktedunu

Hej på er!

Grattis!! Nu får du komma med i facebookgruppen också
  • mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-06-02 17:57:30 följande:
    Grattis!! Nu får du komma med i facebookgruppen också
    finns det en sån också? haha...
    Är den sluten eller offentlig? vi vill hålla detta hemligt tills efter UL...eller åtminstone försöka
  • mrsbygg
    BeautifulMoments skrev 2016-06-02 17:31:49 följande:
    Grattis! Väntar också 4:e
    Men va skoj!
Svar på tråden BF Februari 2017