BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
hej tjejer!
fick mitt plus igår, så är fortfarande i lite chock, kan inte riktigt förstå att det är sant & har svårt att ta till mig det. någon mer som känt/känner likadant?
jag & mannen sa att 'blir det så blir det' & så blev det på andra månaden, ingen av oss hade väl trott att det skulle gå så fort. men är så rädd nu för att något ska hända, att jag ska få missfall, att testerna visade fel osv :(
FB gruppen, är den helt privat? så att ingen ser att man går med i den gruppen?
Skickade mitt namn till dig i meddelande! Har du fått det?? :)
Skriv ett PM till mig med ditt namn så lägger jag till dig som vän å sen i gruppen :) om det inte är fixat redan :)
Hoppar med här jag också! Plussade igår efter en MA i vecka 10 rätt efter påsk. Gravid igen på första försöket! Kan nästan inte tro det
hej tjejer!
fick mitt plus igår, så är fortfarande i lite chock, kan inte riktigt förstå att det är sant & har svårt att ta till mig det. någon mer som känt/känner likadant?
jag & mannen sa att 'blir det så blir det' & så blev det på andra månaden, ingen av oss hade väl trott att det skulle gå så fort. men är så rädd nu för att något ska hända, att jag ska få missfall, att testerna visade fel osv :(
FB gruppen, är den helt privat? så att ingen ser att man går med i den gruppen?
Hej på er!
Fick ett svagt plus imorse, så det ser ut som et blir en liten februari bebis för oss :)
Jag är 31 och min gubbe bli 39 snart. Vi har tre barn som blir 12, 9 och 8år i år, så detta kommer bli vårt fjärde
Har inte riktigt smält det än, känns riktigt overkligt. Tog sig på första försöket igen, helt galet!
Tog ut min hormonspiral 2/5, och plussar 2/6 :D
Hej på er!
Fick ett svagt plus imorse, så det ser ut som et blir en liten februari bebis för oss :)
Jag är 31 och min gubbe bli 39 snart. Vi har tre barn som blir 12, 9 och 8år i år, så detta kommer bli vårt fjärde
Har inte riktigt smält det än, känns riktigt overkligt. Tog sig på första försöket igen, helt galet!
Hej på er!
Hej på er!