• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Hubert

Vecka 4(+3) idag, haft ett hemskt illamående hela dagen.. Nu framåt kvällen började det göra ont i nedre delen av magen och mot ljumskarna som strålar ner mot låren >< någon som haft liknande?

• emm84
    sarah001 skrev 2016-05-30 13:42:23 följande:

I

Jag är gärna med i en facebookgrupp. Skickar PM till dig ????
    Har svarat dig på PM :)
  • hurtänktedunu
    emm84 skrev 2016-05-30 20:46:08 följande:
    Har svarat dig på PM :)
    åh jag vill också vara med i fb gruppen :D jag skickar pm

• emm84
    Hubert skrev 2016-05-30 20:29:38 följande:

Vecka 4(+3) idag, haft ett hemskt illamående hela dagen.. Nu framåt kvällen började det göra ont i nedre delen av magen och mot ljumskarna som strålar ner mot låren >< någon som haft liknande?

Minns att jag hade samma förra graviditeten, men minns inte vad de berodde på :)
  • Mammatilljesperochkevin06

Alltså det här med illamående å halsbränna gör mig tokig haha hick å la mig med illamående å vaknar fan med det åxå plus halsbränna någon mer som har det som jag

• Hubert
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-05-31 07:48:31 följande:

Alltså det här med illamående å halsbränna gör mig tokig haha hick å la mig med illamående å vaknar fan med det åxå plus halsbränna någon mer som har det som jag

Känner igen det, usch vad jobbigt det är! Igår hade jag ett hemskt illamående, lite bättre idag :o
  • Hubert

Emm84

Hoppas att det bara är växtvärk. Är lite rädd för ett mf igen. :

• BeautifulMoments
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-05-31 07:48:31 följande:

Jag har inte fått det än. Men mina 2 andra graviditeter har jag mått illa konstant hela tiden och kräkts 20 ggr dag ca. Troligtvis kommer de för mig också snart brukar börja i v 6 för mig.
    My life, My choice!
Svar på tråden BF Februari 2017