• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • copycat
    Bäbiiiis skrev 2016-07-08 10:55:57 följande:
    Det där testet är ju superstarkt. Jag hade inte brytt mig om det digitala.

Man får ta i lite för att bryta upp dom. Jag tror jag använde en kniv eller ett mynt eller något som jag pressade in i skarven någonstans och bände upp testet.
    Okej får testa det:D

Det senaste är ju bara ett ÄL-test :/ tycker mer det är konstigt att det är såpass starkt hela 17-19 dagar innan nästa ÄL?! Är ju inte positivt men starkt. Funderar såklart på om det kan indikera graviditet...gud så man håller på..
  • FyrAAAA

Äl+12 idag. Cb plus visade idag precis som igår ett suddigt svagt streck/en skugga direkt. Tillräckligt synligt (iaf irl) för att vara irriterande och väcka hjärnspöken men alldeles för svagt för att kännas som ett svagt pos. Jag lägger upp några bilder för att visa er, svårt att få den där skuggan på bild men den syns tydligt men supersvagt på riktigt. Helt blankt fortfarande med billiga testers stickor så jag tolkar det som negativt och väntar mig mensen imorgon! Nya tag till nästa månad!

• Skyrocket
    copycat skrev 2016-07-08 10:26:44 följande:

tack, stor kram <3

ja verkligen frustrerande "försök nu ha lite trevlig i helgen och så tar du ett nytt test nästa vecka?" LITE TREVLIGT I HELGEN, HALLÅ MITT LIV KRETSAR RUNT DETTA JUST NU! hahaha. ååååhh?..

Haha tänk om de kunde förstå hur manisk man kan bli av det här med barnabakande
  • FyrAAAA
    Skyrocket skrev 2016-07-08 11:05:59 följande:
    Haha tänk om de kunde förstå hur manisk man kan bli av det här med barnabakande
    Hehe
    Tänkte på det när jag läste bruksanvisningen på cb också "är du osäker på ditt resultat så testa igen om 3 dagar" ???? (Snarare 3 timmar)
  • copycat

Haha ja men verkligen, tre dagar är lika med tre år.

FyrAAAA skrev 2016-07-08 11:08:13 följande:

Hehe

Tänkte på det när jag läste bruksanvisningen på cb också "är du osäker på ditt resultat så testa igen om 3 dagar" ???? (Snarare 3 timmar)

• Bäbiiiis
    copycat skrev 2016-07-08 10:59:54 följande:

Okej får testa det:D

Det senaste är ju bara ett ÄL-test :/ tycker mer det är konstigt att det är såpass starkt hela 17-19 dagar innan nästa ÄL?! Är ju inte positivt men starkt. Funderar såklart på om det kan indikera graviditet...gud så man håller på..

Jaha just det ett äl-test. Kollade visst inte så noga. Ja äl test kan indikera grav men är ju väldigt lurigt att tolka.
  • copycat
    Bäbiiiis skrev 2016-07-08 11:12:39 följande:
    Jaha just det ett äl-test. Kollade visst inte så noga. Ja äl test kan indikera grav men är ju väldigt lurigt att tolka.
    Jo det är ju verkligen det och man ska ju använda ÄL-test till ÄL och gravtest. Men när man inte har några gravtest hemma men ungefär 35 ÄL-test kan man ju roa sig med att ta ett :P tycker som sagt bara det var sjukt starkt för att vara 17-19 dagar bort. Men vem fan vet, kanske lika gärna indikerar mens :/
Svar på tråden Bim Juli 2016