• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • Mmtk
    nanna100 skrev 2016-06-30 22:23:51 följande:

Grattis :)

Vad härligt!

Jag har fått tid på MVC och skall dit i mitten av juli, är då i vecka 7. :)

Har du ringt ännu?

Okej :) härligt! Var där igår, har fått en tid tredje veckan i juli. Är i slutet av vecka 8 då :)
  • Anonym (Hejhej)

Plussade igår och imorse och ännu en gång nu på eftermiddagen...

Bf ca 9 mars.

Har tvillingar så detta blir 3dje barnet.

Inte planerat och vet inte riktigt vad jag känner än.

• MsLyckad

Plussade igår och går allt bra så beräknas det bli runt 13/3 :D Vårt första barn och vi har försökt sen i feb :)

• Tjillevippens
    AnnaMM skrev 2016-07-01 19:00:20 följande:

Någon som gjort en Facebok sida/grupp??

Ja, det finns en facebooksida :) vi är ett glatt gäng som hänger där, skriv ett pm till mig med ditt namn och en kort beskrivning av din bild så lägger jag till dig :)
  • adnils

Jag har plussat idag. Vet inte om jag vågar tro på det men hoppar in ändå. Vi har haft ganska svårt att bli gravida nu. O förra graviditeten startade jobbigt o innan dess flera mf.
    Vi har ett barn som är född maj 14.
    Nu är BF 4/3
    Vi bor i norra Skåne.

• adnils
    Tjillevippens skrev 2016-07-02 05:52:10 följande:
    Ja, det finns en facebooksida :) vi är ett glatt gäng som hänger där, skriv ett pm till mig med ditt namn och en kort beskrivning av din bild så lägger jag till dig :)
    Har försökt skriva pm till dig här, men det går inte. Kan du se om du kan skriva till mig först?
  • Tjillevippens
    adnils skrev 2016-07-02 11:09:28 följande:
    Har försökt skriva pm till dig här, men det går inte. Kan du se om du kan skriva till mig först?
    va märkligt! jag har skrivit till dig nu, jag hoppas att du fick det och att du kan svara nu :)
  • adnils
    Tjillevippens skrev 2016-07-02 11:17:53 följande:
    va märkligt! jag har skrivit till dig nu, jag hoppas att du fick det och att du kan svara nu :)
    Svarade nu, fick du det?
  • LillaPyret15

Hej och stort grattis till plusset!

Jag har bim idag och fick ett svagt plus (mitt på dagen). Ska ta ett nytt imorgon bitti igen. Men ett plus är alltid ett plus har jag fått lära mig.

Jag är 26år och väntar vårat andra barn. Har en son född Oktober 2016 (8månader). Kul att denna tråd redan fanns. 

Svar på tråden BF mars 2017