• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • trixy
    eembla skrev 2016-06-27 16:43:31 följande:

Hej! Gravid igen med bf 3 mars.

Detta är min fjärde graviditet men har bara ett barn sen innan, har haft 2 MA.

Grattis!! :)
  • Baljan
    trixy skrev 2016-06-27 18:00:03 följande:

Grattis alla plussare! :)
    Såg att jag missat några som skrivit i tråden, blir enklare med Facebook sen!

Verkar som att det är många med bf 2/3?! Ingen som börjar matcha mig med 6/3?

Trixy.. Kan inte skicka meddelande till dig av nån konstig anledning och hittar inte dig på fb. Kan du göra dig "synlig" så man kan söka på dig. Vill inte uppge mitt namn här helst ;)
  • Joss90
    trixy skrev 2016-06-27 18:00:03 följande:

Grattis alla plussare! :)

Såg att jag missat några som skrivit i tråden, blir enklare med Facebook sen!

Verkar som att det är många med bf 2/3?! Ingen som börjar matcha mig med 6/3?

Jag har i alla fall 4/3 så det är lite närmre dig i alla fall så kul med så många som plussar! Jag fick tid för inskrivning den 19 juli så jag är ändå nöjd med tanke på semestrar och sånt kommer även göra KUB den 22 augusti...tur att det är sommar och mycket kul inplanerat så tiden går fort
  • RapidAngel
    Midvia skrev 2016-06-27 17:06:49 följande:
    Jag med. Första barnet, är i v 4+3 och beräknad förlossning 2 mars :)
    Jaaa! Så coolt!!! <3
    Hur mår du? Känner du nåt? Mina symptom kommer och går så jag blir tokig...
  • RapidAngel
    trixy skrev 2016-06-27 18:01:04 följande:
    Men så skönt med hemmakontor idag! Kan tänka mig att den varit frestande!
    Jo. Sov ca 20 min på lunchen. Sen Skulle jag på riktigt bara sätta nig och pausa i soffan en stund. Somnade sittande FLERA Gånger!! Sådär så det röck i kroppen också. Shit... Men jag sover halvdåligt på nätterna. Oh så spännande detta blir:)
  • trixy
    Baljan skrev 2016-06-27 20:21:37 följande:
    Trixy.. Kan inte skicka meddelande till dig av nån konstig anledning och hittar inte dig på fb. Kan du göra dig "synlig" så man kan söka på dig. Vill inte uppge mitt namn här helst ;)
    Aha, du har inte fått mina meddelanden? :)
    Jag gör mig synlig nu en sväng!
  • trixy
    Baljan skrev 2016-06-27 20:21:37 följande:
    Säg till om du inte ser mig :)
  • Baljan
    trixy skrev 2016-06-27 21:26:10 följande:
    Har du en hund som profilbild? :)
  • Baljan
    trixy skrev 2016-06-27 21:26:10 följande:
    Nej nu hittade jag dig :D
  • trixy
    Baljan skrev 2016-06-27 21:42:42 följande:
    Nej nu hittade jag dig :D