• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • trixy
    Euphoria85 skrev 2016-07-03 17:51:19 följande:
    de blir 7 i höst :)
    Har hunnit landa lite mer nu att vi är gravida igen,
    just nu känns det som liten får komma till oss i mars :)

Mysigt! Grattis! :)
  • Potatismos

Hejsan!

Plussade igår, ofattbart. Då vi försökt skaffa barn i 9,5 år. Genomgått 4 IVF och har sen ett år tillbaka en adopterad son.

Önskar osd alla lycka till!

• trixy

Grattis!!

Potatismos skrev 2016-07-04 10:02:32 följande:

Hejsan!

Plussade igår, ofattbart. Då vi försökt skaffa barn i 9,5 år. Genomgått 4 IVF och har sen ett år tillbaka en adopterad son.

• mammasusan

Hejsan!

Grattis vi har två skatter som har växt i hjärtat, en via magen & väntar nu fjärde via magen om allt går som det ska.
    A 27/6-06, V 26/4-09, G 26/10-14, 4.an 7/3-17
  • sofiaoBelle

Åh vill oxå gärna vara med i fb-gruppen plussade härrom dagen, så om allt stämmer har vi bf 10 mars. Vårt andra barn och då kommer vår dotter vara 3 1/2 år

• trixy
    sofiaoBelle skrev 2016-07-04 13:23:24 följande:

Åh vill oxå gärna vara med i fb-gruppen plussade härrom dagen, så om allt stämmer har vi bf 10 mars. Vårt andra barn och då kommer vår dotter vara 3 1/2 år

Hej! Grattis :) Skicka mig ett PM för facebookgruppen. Namn och tydlig beskrivning av profilbild. Se till att du är sökbar
  • Corall

Jag också (7/3) alltså. :) Mitt tredje (om allt går som det ska).

Jeffi skrev 2016-07-03 09:33:17 följande:

Plussade för fyra dagar sedan och är nu inne i vecka 4+5, bf ca 7 mars 2017.

Det är min första graviditet så det finns många tankar och rädslor.

25 år bor i Halmatad.

• Corall

Åh, extra grattis till dig, men stort grattis till oss alla! Jag blev också gravid med IVF, efter dryga två års försök. Jag är 39 år, och mina två första är snart tio och fjorton, och de har en annan man än den jag idag är gift med som sin biologiska pappa.

Hejsan!

• Corall

Skönt att höra någon annan som inte känner så mycket. För mig molar det från och till i livmodern, men absolut inte hela tiden. Lite, lite öm i brösten, men inte mycket att tala om. Trött är jag dock... Inget illamående alls.

nanna100 skrev 2016-06-25 12:07:49 följande:

Plussade igår :) andra barnet för oss.

Är himla häftigt det här men känner mig mer orolig, redan... Vill bara att dagarna skall gå fort nu. BF enl app den 3/3.

Har inte känt av så mycket symtom ännu, lite molande värk i magen å lite konstig känsla i brösten. Förra graviditeten fick jag foglossning tidigt och det hoppas jag att jag slipper denna gången...

• Corall

Förstår precis hur du känner. Har haft ett missfall var för båda mina två barn, och är också orolig...

Trollisen skrev 2016-06-29 18:17:29 följande:

Hej!

Grattis till alla gravida! 

Jag plussade i helgen, BF ca 7 mars.

Har en son på 14 månader men fick 2 missfall innan han kom så jag har svårt att glädjas så här tidigt men hoppas såklart att allt ska gå bra.

Svar på tråden BF mars 2017