Filli89 skrev 2016-08-09 10:44:59 följande:
För mig hade Huddinge typ världens längsta kö 7-9 månader sa de. Så med vårdgarantin hamnade ja på st Göran inom en månad, så de kanske är lite olika men ja föredrog von Linnea i Uppsala för ja hört så gott om de lr st Göran ändå för de är tio minuter från mig och väldigt bra kontinuitet där tillskillnad från Huddinge vad ja fick höra från en kompis, hon sa hon hade olika läkare för varje besök och män hade hon oxå haha skulle inte klara det. Hur tycker du det var där?
Dom har en lång kö! Men som sagt så utnyttjade vi vårdgarantin och stod även på kortvarsellistan, det gjorde nog sitt
Jag är nöjd med Huddinge än så länge, förutom att de inte gör FET på helgen då men eftersom vi gör det landstingsfinansierat så förväntade jag mig inte det heller.
Kontinuitet på läkarna är sådär, har dock endast varit där fyra gånger än så länge. Men däremot har jag haft turen att träffa samma barnmorska och hon var även med under äggplocket, det gillar jag! Jag har inga problem med manliga läkare men har inte träffat på någon än, nu hoppas jag att jag slipper gå dit så många fler gånger