• Sops

IVF med start i september 2016

Plussade imorse på rd9! Men är lite fundersam då jag för tredje dagen i rad får en rosa flytning på morgonen. Sen inget alls under dagen?

• Sops
    Emmis84 skrev 2016-09-22 09:50:37 följande:
    Grattis till pluset! Måste vara en helt underbar känsla <3

Hur långt var ditt embryo odlat?
    Tack! Det känns verkligen bra men vågar inte lita på det riktigt än
    Jag fick en femdagars blastocyst tillbaka!
  • Sops
    Emmybear skrev 2016-09-22 13:51:38 följande:

Skulle egentligen inte testa förrän på tisdag enligt läkaren. Kan testet visa fel? Blir så himla osäker. Känns helt klart annorlunda i kroppen.

Grattis!! Tror inte att det visar fel
  • Sops
    peacefrog skrev 2016-09-23 08:14:35 följande:

Jag har plussat! På ruvardag 15 och efter 3 tjuvtest varav det senaste var igår.

Vårt 4e försök så efter totalt 6 återförda embryon, byte av klinik, så många sprayer, sprutor o tabletter, färre o färre ägg, fick vi äntligen ett plus! Känns enormt stort! Det finns hopp!

Grattis! Vad härligt
  • Sops

Idag var min riktiga testdag, fick upp "Gravid 1-2" på det digitala och borde ha fått upp "Gravid 2-3" eftersom jag fick en blastocyst insatt. Har även haft en väldigt kraftig "mensvärk" hela dagen idag som inte vill gå över så känner mig lite deppig ändå. Känner inte alls igen det här onda från min tidigare graviditet, det känns inte rätt helt enkelt :/

• Sops
    Förhoppningsvisförälder skrev 2016-09-26 20:34:14 följande:
    Håll modet uppe, allt är nog positivt ska du se! =)
    Sjöblomman skrev 2016-09-26 20:50:40 följande:
    Jag håller tummarna för att allt är som det ska. Har du meddelat kliniken?
    vinterbebis12 skrev 2016-09-26 22:55:39 följande:
    Håller tummarn!
    Tack för peppen! Mår lite bättre idag och har inte lika ont längre. Har ringt kliniken och de sa plus som plus, har fått tid för vul i slutet av oktober

• Sops

Tyvärr verkar det inte gå vägen för oss. Testade mig idag igen(hade testdag i måndags, då positivt) och fick ett negativt test. Blöder inte än så har varit och lämnat blodprov idag men det är väl bara en tidsfråga  
    Är inte så ledsen som jag trodde att jag skulle vara. Klart det känns för jävligt men jag hade det också lite på känn. Hoppas att vi får göra en ny FET så snart som möjligt!

• Sops
    Tatami skrev 2016-09-30 10:23:55 följande:
    Åh :( Du hade inte utspädd urin eller så? Så himla tråkigt annars, dessa tidiga missfall är ju tyvärr rätt vanliga. Inte mindre jobbigt för det :( Skönt att det känns relativt ok iaf. Kram!
    Nej det var nu på morgonen så det ska det inte vara. Ja precis, på något sätt är det väl ändå bra att det händer nu än om flera veckor istället..
  • Sops
    Regnbågsdröm skrev 2016-10-03 07:10:29 följande:

Som ett jävla brev på posten och som ett hån kommer blödningen dag 11. Igen. Samma scenario varje gång. Jag går sönder fullständigt. Det är nog dags att börja inse att det inte blir något barn för oss.

Så ledsen för eran skull! Kram
  • Sops

Pratade med kliniken igår och vi får göra en ny fet på en gång! Känns väldigt skönt, nu hoppas vi bara att min kropp sköter sig och att jag får ägglossning som vanligt efter allt

Svar på tråden IVF med start i september 2016