IVF med start i september 2016
Kanska bara privat klinik återlämna 2 ägg? Jag går på rmc malmö ,
Jag har frågat i min andra ivf , det sagt att nej, det går inte ,
Kanska bara privat klinik återlämna 2 ägg? Jag går på rmc malmö ,
Jag har frågat i min andra ivf , det sagt att nej, det går inte ,
Usch! Jag var med om något mycket läskigt för en timme sedan.
Jag följde med min man till sophuset och på vägen tillbaka svimmade jag plötsligt. Helt plötsligt låg jag bara där på marken med ordentliga skrubbsår och värkande ben. Sen fick jag panik och började skaka och gråta när jag tänkte på småttingarna.
Min man fick in mig och la mig i en fåtölj med fotpall, gav mig vatten och tröstade och plåstrade om. Fortfarande lite illamående och lätt yrsel, samt värkande ben.
Har ni berättar för er chef vad ni går igenom?
Beklagar till alla som fått minus känns jobbigt tro mig jag vet. Ingen idé att ge upp för man kommer alltid tänka på de ända, det är bara fortsätta kämpa tills det blir av. Kramar till er!!
Har en fråga till er. Hur länge höll ni på med progesteron? Jag tog lutinus 3ggr/dag tills positivt test. Har läst att många har fått olika besked från kliniker.
Hur menar du "har egen cykel"?
Jag fick info om att fortsätta med lutinus till VUL i v.8, när jag var gravid. Tror att det har att göra med olika upplägg på olika kliniker.
Jaha, du menar så. Ja men jag har egen cykel och skulle som sagt ändå fortsätta med progesteron till vecka 8.
Det gick tyvärr inte vägen för oss heller:( Mensen kom igår på RD 11.. Känns ändå som en vinst att vårt enda ägg blev både befruktat och delat. Hoppas jag får mer hormoner till nästa gång så vi får ut lite fler ägg att välja på! När kan man köra på igen ni som har gjort flera behandlingar? Vill ju gärna börja redan nästa mens men det får man inte va?
Grattis till er som plussat och kramar till er med minus, snart måste det vara vår tur!!!
Hej, snälla någon som är kunnig inom FET?!
Jag har frysta 5 dagars blastocyster och igår fick jag positivt ägglossningstest! Omslaget skedde vid 12, hade testat negativt på morgonen.
Idag gjordes vul kl 7:30 och då hade jag redan ägglossat.
Ringde kliniken idag och hon jag pratade med var jätteförvirrad och verkade inte fatta det där med ägglossningstest..
hon ville boka in mig för återföring kl 14 på torsdag nästa vecka. Men visst borde jag få återföring redan på onsdagen!?
Snälla, ngn dom vet!?
TD imorn. Det har börjat blöda. Tog test nu, negativt som väntat.
5e IVFn, 9e insättningen, 4e gången med 2 st...
Nya tag.