IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
En liten fråga till er här inne: vad är orsaken till att ni gör ivf? Alltså vet ni varför det inte funkar på naturlig väg? För oss är för att jag har "slöa" spermier och att det med all sannolikhet inte skulle funka utan ivf... icsi...
Fast ni tar väl progesteron?
De får man gravidsympton. Så egentligen är ju symptomen helt meningslösa att analysera. Jag har gjort flera försöka och fått både "stick i livmodern", varit kissnödig, ont i nedre delen av magen osv. Aldrig varit gravid. Vill inte döda era hopp här, men allt det där är biverkningar av progresteronet. Så det är liksom omöjligt att läsa ut om man är gravid i tidigt skede efter IVF. Om ni inte tar progesteron däremot, så kan ni ju analysera bäst fan ni vill Kram och lycka till!
Är det någon mer än jag som blivit dålig i magen av ovitrellen? Tagit totalt 3 sprutor varav den sista igår.
Stod att 1 av 100 kan drabbas och givetvis är då jag en av de 100 :(
En liten fråga till er här inne: vad är orsaken till att ni gör ivf? Alltså vet ni varför det inte funkar på naturlig väg? För oss är för att jag har "slöa" spermier och att det med all sannolikhet inte skulle funka utan ivf... icsi...
Tyvärr verkar det inte gå vägen för oss. Testade mig idag igen(hade testdag i måndags, då positivt) och fick ett negativt test. Blöder inte än så har varit och lämnat blodprov idag men det är väl bara en tidsfråga
Är inte så ledsen som jag trodde att jag skulle vara. Klart det känns för jävligt men jag hade det också lite på känn. Hoppas att vi får göra en ny FET så snart som möjligt!
Tyvärr verkar det inte gå vägen för oss. Testade mig idag igen(hade testdag i måndags, då positivt) och fick ett negativt test. Blöder inte än så har varit och lämnat blodprov idag men det är väl bara en tidsfråga
Är inte så ledsen som jag trodde att jag skulle vara. Klart det känns för jävligt men jag hade det också lite på känn. Hoppas att vi får göra en ny FET så snart som möjligt!
[quote=77012203][quote-nick]Förhoppningsvisförälder skrev 2016-09-30 07:45:53 följande:[/quote-nick]
[/
Min sambo har inga spermier, men hittades vid PESA/TESA som sedan kunde frysas ner