• Lee***

IVF med start i september 2016

[quote=76989198][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-09-21 12:01:01 följande:[/quote-nick]Tack för alla lyckönskningar. Ni är himla fina!

Rekord antal ägg blev det vid ÄP idag. 12 stycken! Vi är oerhört glada över det. Vet ju inte hur många mogna, då vi haft få tidigare. Men passar på att vara glada idag, så får vi se sen! Seger idag! Får veta befruktning klockan 15-16 imorgon.

Kram till alla![/

Vilket bra resultat, härligt. Nu hoppas vi att ni får många fina embroyn:)

• Lee***

[quote=76992725][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-09-22 15:54:56 följande:[/quote-nick]Tre befruktade blev det. Som vanligt. Så, återigen kvittar antalet ägg ut. Har samma låga antal oavsett. Är rätt ledsen nu. Känner mig rädd. Rädd för att återigen behöva vända på vägen till kliniken, för att alla dött.

Det där med att få tillbaka två kan vi nog bara glömma. Är rädd att vi inte får någon återföring alls... Imorgon har vi tid. Får hoppas på det bästa. Kram till er![/

Vad tråkigt. Men hoppas att de 3 som blev befruktad delar sig rätt. Jag fick 4 befruktade förra ivf, blev förkrossad , men 1 i mig o 1 i frysen. Så det kan gå bra trots allt. Hoppas hoppas:)

• Lee***

[quote=76995040][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-09-23 12:54:25 följande:[/quote-nick]Nu ruvar jag! En liten hjälte fanns kvar och den såg precis så bra ut som den skulle göra. Så nu har den flyttat in!

Skulle ju fått två tillbaka om det fanns, men som vanligt så hade jag inte två bra. Två av tre hade klarat sig, men det andra var "i gråzonen" som de uttryckte det. Så risken var att den hade slagit ut den andra. Så därför fick vi bara en.

Nu hoppas vi att det är vår hjälte <3[/

Vad härligt :) lycka till nu.

Nästa lördag har jag test.

• Lee***

[quote=76995630][quote-nick]Sjuttiosjuan skrev 2016-09-23 16:22:24 följande:[/quote-nick]Tack snälla!

Var på ET idag, inget optimalt embryo enligt embryologen men hon bedömde att det ändå fanns en liten chans:) 6 celler hade det men hon ville egentligen att der skulle ha 8. Nu får vi vänta och se![/

Var det ett tredagars? Förra ivf fick jag en 8 cellig den andra var 6 cellig men odlades vidare o tom kunde frysas in. Så det kan vara ett väldigt bra embroy trots allt

• Lee***

Denna tiden under ruvningsperioden är jobbigt. Har testdag nästa lördag. O jag vet inte riktigt vad jag känner... Vill bara att veckan skall gå fort. Hur går det för er andra?

• Lee***

Jag har inte berättat till jobbet o nu har jag även ett nytt jobb. Men får skylla på läkare, tandläkare o rehabilitering...

• Lee***

Är på rd 12 med 2 dagars embroyn . Känt av mensliknande som går över.. Testdag på lördag, testar inte tidigare möjligtvis på fredag. Men denna tiden är grymt svår

• Lee***

U

Regnbågsdröm skrev 2016-09-26 17:02:19 följande:

Svårt att få det att funka i längden.. Skulle råda dig till att berätta <3 Hur tungt det än är att höra så får de allra flesta göra flera försök. Då kan det vara bra att arbetsgivaren vet.

Är ett föräldravikariat , har bara jobbat ett par veckor. Gick bra på mitt andra jobb.
Svar på tråden IVF med start i september 2016