• Lee***

IVF med start i september 2016

[quote=77012203][quote-nick]Förhoppningsvisförälder skrev 2016-09-30 07:45:53 följande:[/quote-nick]

En liten fråga till er här inne: vad är orsaken till att ni gör ivf? Alltså vet ni varför det inte funkar på naturlig väg? För oss är för att jag har "slöa" spermier och att det med all sannolikhet inte skulle funka utan ivf... icsi...

[/

Min sambo har inga spermier, men hittades vid PESA/TESA som sedan kunde frysas ner

• Lee***

Vi är gravida:) nu återstår o se hur det ser ut på vul o om det är en eller 2:)

• Lee***

Tack skall ni ha :)

Hoppas ni får ert plus också så vi kan följas åt även som gravida:)

Så tråkigt ni som har fått en liten blödning, lider verkligen med er.

Har också tänkt på sjöblomman

• Lee***
    Tatami skrev 2016-10-02 02:25:18 följande:

Stort grattis!!! :D

Tack. Hur ligger ni till i processen ?
  • Lee***

[quote=77016432][quote-nick]stajlish skrev 2016-10-01 23:32:53 följande:[/quote-nick]

Grattis! :)

[/

Tack. Hur ligger ni till i processen ?

• Lee***

[quote=77018895][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-10-03 07:10:29 följande:[/quote-nick]

Som ett jävla brev på posten och som ett hån kommer blödningen dag 11. Igen. Samma scenario varje gång. Jag går sönder fullständigt. Det är nog dags att börja inse att det inte blir något barn för oss.

[/quote

Verkligen ledsen för er, livet är så orättvist

• Lee***

Har en fråga till er. Hur länge höll ni på med progesteron? Jag tog lutinus 3ggr/dag tills positivt test. Har läst att många har fått olika besked från kliniker.

• Lee***

Grattis till er som har fått plus och hoppas att det fortsätter så.

Sjöblomman , det var i dagarna du hade ditt test ?

Verkligen ledsen för din skull regnbågsdröm, hoppas allt blir bra för dig!

Själv tvivlar jag lite, fick lite rosa på pappret i onsdags morse, men inget mer efter det. Inte så mycket symtom, o mina bröst ömmar inte mycket, tom mindre så man blir lite rädd. Man blir ju knäpp av mindre. Nu i skriva de stund kan jag känna ytterst lite känningar i livmodern. -3 dagar kvar till vul. Vad jag längtar

• Lee***

[quote=77032556][quote-nick]Sjöblomman skrev 2016-10-07 22:38:12 följande:[/quote-nick]

TD imorn. Det har börjat blöda. Tog test nu, negativt som väntat.

5e IVFn, 9e insättningen, 4e gången med 2 st...

Nya tag.

[/

Vad tråkigt, så jävla trist... Finner inga ord

Svar på tråden IVF med start i september 2016