IVF med start i september 2016
Jag fick brunt blood , min mens idag!
Tårar, hopplös, ....allt!
Jag fick brunt blood , min mens idag!
Tårar, hopplös, ....allt!
[quote=77038654][quote-nick]Kärleksbarn00 skrev 2016-10-10 12:52:28 följande:[/quote-nick]
Ingen aning om det är ett 5-6 dagars egentligen. Men tror det är ett 5 dagars. Slemhinnan har jag ingen aning om då min klinik inte för vul innan FET. Fick utslag på äl-Stickan ons 28/9 (cd 9), fick även glad gubbe på Tors 29/9. Ägget sattes in ons 5/10 (cd 16)
känns som sagt tidigt att få mens nu, men å andra sidan fick jag tidigt utslag på ÄL denna månad, brukar ha ÄL runt cd11. Har en cykel på ca 28 dagar
[/
Jag skulle ringt kliniken och prata om funderingarna
[quote=77039353][quote-nick]Kärleksbarn00 skrev 2016-10-10 17:35:03 följande:[/quote-nick]
Ja jag får nog göra det. Känns dock som att mensen är på ingång när som helst. Haft ont hela dagen :(
[/
hoppas att det bara är symtom
[quote=77039850][quote-nick]Akira Öken skrev 2016-10-10 20:07:51 följande:[/quote-nick]
En fråga: har ni fått några förhållningsregler under behandlingen som ex att inte ha samlag?
[
Nej, förutom några dagar innan och efter äggplocket, tror att det kan vara att man har så många blåsor, för vår del så har vi 0 procent att lyckas naturligt att lyckas, så det berör nog inte oss. Men är ändå rädd, så har inte varit intima sedan några dagar innan ÄP.
Lycka till Tatami i morgon!
Tjuvtestade, kunde inte låta bli.
Vågar jag hoppas?????
Det är med en blastocyst och jag är helt omstimulerad (ruvardag 8) officiell testadag ruvardag 12.
Förlåt men vet inte hur jag vänder bilden:/
Var på första vul. Hade satt in två embroyn men såg ett tickande hjärta. 8 mm borde ha varit 11 mm. Men läkaren tyckte att allt såg bra ut o att vi inte skulle oroa oss. Men detta hände även förra gången men då skulle embryot vara 13 mm och vår var8-8,5 mm , men man kan inte sluta vara orolig. Men skall försöka att glädjas för sorgen blir ju inte mindre om man är förbered att något skall hända.
Ledsen för er som har minus. Mycket vi går stå ut med...
[quote=77080125][quote-nick]Akira Öken skrev 2016-10-25 13:17:43 följande:[/quote-nick]
Tack för pepp hörrni! Jag läste här innan jag åkte imorse och det gjorde att det kändes lite bättre.
Jag är ledsen och besviken. Äggen hade redan lossnat och det fanns bara ett kvar. Händer tydligen inte ofta, tyckte läkaren sa ca 3-5 på över 1000. Klart vi hoppas på det ägg som ändå finns, men chansen minskar ju i lämföelse med om det funnits 10.
[/
Vad tråkigt:(. Hoppas verkligen att det är guldägget som är kvar
Har inte trott mkt på mitt embryo denna gången. Har tjuvtestat några dagar, mest för att bekräfta att det är negativt. Orkade inte testa imorse. Kom hem och var kissnödig, tänkte jaja, kan likagärna testa.
Skrattar åt mig själv för att jag är så knäpp och tycker mig se ett streck efter nån minut, sådär om man tittar lite i ögonvrån. Sväljer skrattet när kag ser att det faktiskt ÄR ett streck.... jättesvagt, men ett streck!!!! 12 dagar efter befruktning. Sen började jag storböla, och nu känns allting helt overkligt.
Kommer nog ta ett par dagar för det att sjunka in. Jag är gravid!!! :D
Ägg på plats. :)
Åh herregud! Total chock!
Genomgått 5 IVF och 4 FET (och ett MF) och plötsligt plussar jag!!
Vi gjorde också nipt av den orsaken att man kanske skulle få en lägre siffra o vara orolig o sedan visar det sig att man väntar en frisk liten. Vi betalde 7400 som vi tycker inte är så mkt, har lagt ut ca 100 000 kr nu.
Hur går det för er alla här?
Själv går jag in i vecka 26 på måndag. Har mått bra, lite krämpor o trött då förståss ;)