Filli89 skrev 2016-09-01 21:04:32 följande:
Det känns verkligen skit denna gång. Denna gång kändes värre än mitt MF av någon konstig anledning mår ja så himla dåligt denna gång. Hela denna dag känns grå o dyster. Trots att alla frys embryon känns det just nu som att d aldrig kommer funka ändå för hela min kropp har känts att vara ur balans sens MF. Bokade tid hos gyn idag som ska kolla mina hormoner om ja har några rubbningar osv innan jag gör något frys försök för det blir ändå inte förrän oktober inför nästa mens.
Gällande hur man klarar denna sorg så har jag ingen metod. Orkar inte prata med terapeuter för det känns inte som att någon kan hjälp mig. Min man är mitt stöd och han är min pelare i detta fall som tar upp mig när jag faller. Igår bad han mig att lova honom 2 saker 1 att aldrig tvivla på hans kärlek 2 att komma till honom varje gång jag blir nere så vi kan prata ut. Så det är mitt stöd.
Vad gäller embryo donation, äggdonation, adoption så kommer jag inte kunna ta någon av de utvägarna. Glad för de som kan de då ja anser att de har mer möjligheter men för oss finns inte något av det på kartan, så ja är ju helt klart mer begränsad för att dessa försök ska lyckas. Har dessa i frysen och färsk försök och om de blir embryo till frys försök kvar. Har lite mer fajt i mig. Tänkte gå all in med akupunktur oxå. Nu ska ja ta en paus i en månad dock.
Vi reser om två veckor så de ska bli skönt att få denna paus. Lycka till alla fina som skrivit och gett stöd<3 finns kvar i tråden och om de finns flera som de inte går vägen för kan vi fortsätta stödja varandra men ja hoppas att de blir pluss för alla.
Lider med er Filli, så tråkigt. Gråt ut, sen orkar ni igen. Du har lyckats bli gravid en gång, det är ett bevis på att du kan!
En fråga, varför går inte äggdonation för dig? Jag tycker inte du ska ge upp än, särskilt inte eftersom du faktiskt kan bli gravid. Men undrar vad du menar med att det inte går.