IVF med start i september 2016
Känns som att det händer mycket för många av oss för närvarande. Både bra och mindre bra saker. Tacksam för att ni delar med er!
Ägget är befruktat och om det fortfarande ser bra ut imorgon får jag tillbaka det.
Känns som att det händer mycket för många av oss för närvarande. Både bra och mindre bra saker. Tacksam för att ni delar med er!
Ägget är befruktat och om det fortfarande ser bra ut imorgon får jag tillbaka det.
Oj 13 cm!! Hade du mkt vätska i buken och så med? Låter jätteläskigt med överstimulering... Och skönt att det finns hjälpmedel för svanskotan! Men jag förstår dig verkligen att det är värt det, hade jag också tyckt.
Ja visst är symtom tecken på att allt är normalt och bra, det tror jag kan få en att stå ut med väldigt mkt faktiskt.
Jag kommer försöka tänka en vecka i taget nu, men nu har jag några dagar när jag tillåter mig själv att vara glad :) Sen kommer jag börja oroa mig igen osv.
åh tack så mycket <3
Skönt att det går åt rättt håll! Ja i slutändan ska det nog bli bra det här :) (och när jag skrev detta autokorrektade min mobil "bra" till "barn", det måste ju betyda nåt??)
Jag försöker vara glad nu några dagar iaf. Imorgon ska jag iaf meddela kliniken resultatet :)
VUL ingår inte hos kliniken i Danmark och jag skulle ändå inte orka åka dit enbart för ett ultraljud. Men misstänker att min privata gyn kan hjälpa mig...
Japp Danmark. Jag är ensamstående och vill ha barn, men kön i Sverige är för lång för min ålder.
Tänker att det ordnar sig säkert på nåt sätt med VUL. Det känns oändligt långt in i framtiden. I mitt huvud hoppar jag fortfarande mellan planering av nästa ivf-försök och planering av graviditet.
Tack <3 Ja usch, vänta går inte riktigt för mig, varje månad blir det sämre liksom :/
Ägg på plats. :)
Tack! Frågade aldrig om delningen, men de sa att det såg bra ut. De nämnde nåt om 35% chans.
ååh håller tummarna! Imorgon är det min tur. om lilla isbjörn vill tinas upp..