Ivf start i November
Vi börjar med vårat första försök i november. Finns det någon mer? :)
Vi börjar med vårat första försök i november. Finns det någon mer? :)
Översta - 11 dagar efter ovitrell
Underbara - 10 dagar efter ovitrell
Vågar man hoppas?
Testdag den 27e
Åhh va jag känner igen det där! Men varför ska du sluta med lutinusen så tidigt? Jag fick fortsätta i 2 veckor efter test dagen! Men det kanske är olika.
Jag ser fram emot att få se ett fint plus imorgon :))
Tack så mycket, håller tummarna för imorgon!..
Jag fick lutinus för 14 dagar.. de sa att den kommer ta slut ett par dagar innan td.
Va uppe i natt vid 4 och testade.. mådde så dåligt så jag kunde inte sova av oro.. här är resultatet
Jag fick lutinus för 14 dagar.. de sa att den kommer ta slut ett par dagar innan td.
Va uppe i natt vid 4 och testade.. mådde så dåligt så jag kunde inte sova av oro.. här är resultatet
Grattis !!
Underbart för er!
Hade du några känningar av att sluta m Lutinus tvärt? Jag fick också med mig för 2 v. Och fick sagt att de tar slut ca samtidigt som testdagen...
Tack :)
Jag hade ju ganska mycket symptom under tiden jag tog lutinus så en del av dem försvann. Min hårda mage försvann direkt, mindre mensvärk också när jag hade slutat.. även mina jättegammal bröstvårtor försvann..
De känningar jag har idag är lite molvärk mest under vila, yrsel som händer någon gång under dagen ( hade jag även med lutinus) samt ömma bröst till och från..
Hur ser det ut för dig?
Vad tyst det har blivit i tråden.. Hur har det gått för alla?
Hej,
För min del gick det åt skogen. Strax efter nyår började jag blöda efter att ha testat positivt några dagar innan. Har inte vart aktiv här efter det då allt kändes så tungt.
Nu har vi gjort en till ivf behandling och för 3 dagar sedan sattes det in 2 embryon.....så nu hoppas jag det tar sig och att ett av dom överlever. Törs absolut inte glädjas eller fantisera frammåt än. Hoppas det går bra för alla andra.
Här har det gått bra. Går in i vecka 20 idag. Hade RUL förra veckan och allt såg bra ut. Det känns helt overkligt att vi kommit oss så långt efter 4 IVFer.
Hur går det för er andra?