BF JULI 2017
Hoppar gärna in här, även om jag inte vet om det lilla vill stanna..
Jag hade BIM i torsdags förra veckan, testade och fick negativt. När mensen fortfarande inte hade dykt upp i söndags så tog jag ett nytt som visade svagt, men synligt positivt direkt. Bara det att när jag satt där och gjorde testet så började mensen samtidigt. Eller det jag trodde var mensen iallafall.. avfärdade det positiva testet och tänkte att det sket sig denna månaden med.
Tog ett nytt test i tisdags efter att mensen inte kommit igång ordentligt, det har bara kommit typ brunt eller hur man ska säga.. testet visade fortfarande svagt positivt men starkare än sist. Har tagit ett test om dagen sedan dess och det blir starkare hela tiden, fick gravid 1-2 på CB digital igår. Ringde och rådfrågade gyn som sa att jag ska lita på testerna, att jag faktiskt är gravid just nu. Men att jag ska ta ett nytt test om en vecka, är det fortfarande positivt då så skulle jag ringa igen och då får komma och kolla så allt såg bra ut.. och var det negativt så sa hon att då har kroppen tagit hand om det själv..
En vecka är en lång tid, har fortfarande det bruna kvar så jag vet inte vad jag ska tro längre. Men sambon försöker få mig att tänka positivt, och jag hoppas verkligen det lilla vill stanna!