BF JULI 2017
Jag har är en undran, var på hälsosamtal idag hos bm. Har inskrivning 2/1. Då ska jag ha bestämt mig ang KUB.
Hur gör ni andra? :)
Jag har är en undran, var på hälsosamtal idag hos bm. Har inskrivning 2/1. Då ska jag ha bestämt mig ang KUB.
Hur gör ni andra? :)
Haha åh fy. Förlåt att jag skrattar men jag ser mig själv där. Du jobbar i storkök förstår jag? Hoppas att resan gick bra för dig.
All credit till oss! Förtjänar fan en medalj när detta är över.
Är det några fler här som måste vänta till vecka 18-20 med det första ultraljudet? Känns som en evighet dit :(
Jag går snart in i vecka 11 med mina tvillingar och det är först nu som jag känner mig lite extra svullen. Men absolut ingen bebis mage. Jag känner livmodern när jag ligger ner, men inte så att den buktar ut än.
Nu har jag delade magmuskler sen innan och en rätt rejäl putmage redan innan, så är ingen större skillnad som sagt.
Jag är smal, liten o tunn för övrigt, men just magen är inte platt nånsin.
Jag tycker det är ganska skönt om magen dröjer lite, för jag är rädd för att bli gigantisk.
Hehe...jag anar att jag blir stor....när jag var hos läkaren i veckan sa hon att jag kommer vara jättestor redan i vecka 25....känns ju konstigt eftersom man inte ser nåt än, och det är ju "bara" 14 veckor..men det smäller väl till snart...
Måste då inflika att mitt midjemått var 130 cm när jag väntade dottern. Hon vägde 4535g när hon föddes, 16 dagar för tidigt;)
Hej,
Hur mår ni? Jag är deppig, fylld av ångest och illamående. Jag ville ju så gärna bli gravid. Vilken besvikelse det är att må på det här viset. Jag är 8+3.
Ska på ultraljud idag och känner mig lite nervös. Drömde att jag bara inbillat mig haha.
Mår fortfarande lika dåligt. Trött som få och mår fortfarande lika illa. Äter lergigan och fick öka dosen. Tack gode Gud för den. Jag har inte spytt iaf och tur det då jag har kräkfobi.
Åt lite igår, annars dricker jag mest sockerdricka. Kan tillväga att jag aldrig dricker läsk annars så det är något jag fått för mig haha.
Hej tjejer. Detgick jättebra. En liten bebis och ett hjärta som slår. Diggade på en dag så är 7+2.
Har ju tyvärr en komplex sjukdomsbild sedan tidigare så kommer få fler besök.
Hade tidiga sd från v.13-14 fram till fl och det var något jag kunde räkna med denna med. Inget farligt men lite jobbigt.
Hoppar på den här tråden om det går bra? :)
Är gravid med andra barnet i v 7+4 troligtvis. Datumet är osäkert så får ett mer rätt datum vid ultraljudet i v13. Men som det ser ut nu så är det Bf i slutet av juli och själv är jag född 27 juli så jag hoppas verkligen inte på just det datumet ;)
Just nu känns det så avlägset till sommaren men om det är som förra graviditeten så går dom första 15-20 veckorna i slowmotion och sen rasslar det bara till och så är barnet helt plötsligt så har man ett barn som är nästan 2 år gammal :D
Ska bli kul att följas åt iaf ( om jag får hänga på er alltså ;))