Haiduchi skrev 2016-11-15 08:09:36 följande:
Nej fy vad jobbigt.
Har ni varit intima? Kan ju vara därför.
Hade du redan inbokat vul? Ring gyn ändå och säg att du är orolig.... förstår dig verkligen. Aldrig haft MF men blöder det konstant då när det väl startat eller det kan blöda i omgångar med? Slemhinnor är ju sköra nu och blöder lättare. Hoppas ännu att allt är bra för dig.
Kram
Nä, sex är inget jag ens tänker på dessa första veckor. Vågar inte chansa att ha det om det börjar blöda...
Drömde så mycket inatt, tex att det bara forsade mörkrött blod ur mig med klumpar i..vaknade väldigt orolig...
Mitt missfall i april började med lätta blödningar i vecka 5, sen var det ingenting förräns det började blöda i vecka 9...så tänker hela tiden att det ska bli samma denna gång.
Det som hände igår när jag började blöda lite (rosa på pappret) var att jag hållt mig väldigt längd från att kissa, och när jag hållt mig så länge så har jag svårt att kissa, det är precis som att musklerna vägrar slappna av, så då får jag trycka jätte hårt för att få ut kisset (konstigt, men alltid haft det så), så jag undrar lite om det kan varit därför det kom lite blod...