• Svar på tråden BF JULI 2017
  • LillaJag06
    Aioli skrev 2016-11-24 21:19:58 följande:

Blödning hit och smärtor dit. Nu har jag äntligen fått se den lilla krabaten. En liten plutt på ca 2 cm fick vi idag se på vul. Med ett fint tickande hjärta. 
    Underbart!!!
    Är i vecka 8+3 precis som jag beräknat.
    Är så himla lycklig att det förhoppningsvis blir ett litet syskon i sommar! 

Åh så himla skönt. Jag ska på ett tidigt vul den 12 dec och är i v7+3. Ska bli skönt och få se så allt ser bra ut.
  • LillaJag06
    copycat skrev 2016-11-25 03:12:10 följande:

Hej alla!
    Hoppar in här med bf 31 juli!:) andra barnet. V 5 (4+3) mår prima än så länge och hoppas allt ska gå bra :)

Härligt! Jag har bf 27 juli. Får se vem som får först ????
  • LillaJag06
    LillaJag06 skrev 2016-11-25 07:23:37 följande:
    Härligt! Jag har bf 27 juli. Får se vem som får först ????
    Ska vara en glad gubbe och inte en massa ???
  • LillaJag06

Någon som börjar svullna en del? Detta är mitt tredje barn.
    Första förlorade vi i 7:e månaden. En flicka
    Andra, en frisk pojke 2014
    Och nu lille bebis :)
    Har blivit jättesvullen och är bara i v.6
    Vi har berättat för alla i vår familj. Det gjorde vi förra gången med. Har en väldigt nära kontakt så det är skönt att slippa försöka "gömma" sig och händer det något förstår de.

• LillaJag06

Vill se bilder på era magar :) jag börjar
    V6 (5+0)
    Ska bli så kul när den riktiga magen kommer haha.

• Leeandra
    LillaJag06 skrev 2016-11-25 07:55:49 följande:

Någon som börjar svullna en del? Detta är mitt tredje barn.

Första förlorade vi i 7:e månaden. En flicka

Andra, en frisk pojke 2014

Och nu lille bebis :)

Har blivit jättesvullen och är bara i v.6

Vi har berättat för alla i vår familj. Det gjorde vi förra gången med. Har en väldigt nära kontakt så det är skönt att slippa försöka "gömma" sig och händer det något förstår de.

Jag är också ganska svullen om magen ( 5+3 idag ) och måste införskaffa några stora stickade tröjor för jag vill dölja det så länge som möjligt. Har haft två MA innan i v. 12 och 15 så jag tycker det är skönast att det sparkar i magen innan jag säger något. Tur det är rätt säsong för tjocktröjor
  • Leeandra

Suck! Nu har jag fått en massa finnar också. Det får jag alltid i början av mina graviditeter, hormoner tänker jag, men jag känner mig inte så snygg direkt. I-lands problem jag vet,

• LillaJag06
    Leeandra skrev 2016-11-25 08:14:08 följande:
    Jag är också ganska svullen om magen ( 5+3 idag ) och måste införskaffa några stora stickade tröjor för jag vill dölja det så länge som möjligt. Har haft två MA innan i v. 12 och 15 så jag tycker det är skönast att det sparkar i magen innan jag säger något. Tur det är rätt säsong för tjocktröjor
    Jag förstår det. Jag är ju sjukskriven så är för det mesta hemma. Hade jag jobbat hade jag nog försökt dölja det lite.
    Ja det kan jag hålla med om :)
  • LillaJag06
    Leeandra skrev 2016-11-25 08:16:27 följande:

Suck! Nu har jag fått en massa finnar också. Det får jag alltid i början av mina graviditeter, hormoner tänker jag, men jag känner mig inte så snygg direkt. I-lands problem jag vet,

Haha inte så kul men det finns ju smink :)
  • marretiin
    LillaJag06 skrev 2016-11-25 07:58:38 följande:

Vill se bilder på era magar :) jag börjar
    V6 (5+0)
    Ska bli så kul när den riktiga magen kommer haha.

Vad kul
    Här var jag i v.5
    Är i v.6 (5+1) nu men har inte ngn nytagen bild.
Svar på tråden BF JULI 2017