BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Enligt min app (gravid och baby) har jag BF i juli. Har inte varit på mitt första besök hos MVC än. Ska dit nästa tisdag.
Har mått skit, inte spytt så mycket men mått illa konstant och det känns hela tiden som om jag ska spy. Dessutom är jag överdrivet trött, har högre puls och nu även yrsel. Även om jag sitter ner har jag yrsel. Det känns som om jag inte har någon styrka i hela kroppen.
Det är väldigt svårt att glädja sig över en efterlängtat graviditet när jag mår såhär :-P Hoppas bara på att det blir bättre.
Blir ledsen över att känna mig så maktlös. Hur jag än äter, försöker röra på mig eller tar det lugnt blir det inte bättre.
Tror att det kommer kännas bättre efter mitt första besök på MVC då jag ska få göra ett tidigt ultraljud eftersom jag fick mf i somras.
jag måste fråga hur de går med rökningen eftersom att jag också är rökare jag är i vecka 6 nu och försöker sluta röka inte de lättaste alla dagar om man säger så då jag ska äta medicin för att jag har en diagnos men i stället för medicinen så har jag i princip alltid rökt så de är skit svårt nu men röker inte lika mycket som jag gjorde förut och de är ju bättre de
Det har jag knappt orkat. Gick nästan dubbelvikt på jobbet igår, hade så sjukt ont i tarmarna och mådde så illa, men jag har fått bita ihop. Tog bort några timmar i torsdags pga att jag inte orkade faktiskt...
Nu är iaf dessa monsterpass klara men imon jobbar jag 7-15, så inte mycket vila mellan. 36 timmars jobb på 3 dagar, helt sjukt. Nu är det ju inget jobb man sover på direkt heller..
Oj, skulle citera ett inlägg, men blev nåt fel...
Det har jag knappt orkat. Gick nästan dubbelvikt på jobbet igår, hade så sjukt ont i tarmarna och mådde så illa, men jag har fått bita ihop. Tog bort några timmar i torsdags pga att jag inte orkade faktiskt...
Nu är iaf dessa monsterpass klara men imon jobbar jag 7-15, så inte mycket vila mellan. 36 timmars jobb på 3 dagar, helt sjukt. Nu är det ju inget jobb man sover på direkt heller..
Alltså fy faaan rent ut sagt vad jag mår dåligt idag.
På väg o spy hela tiden och vill inget hellre än att åka hem o lägga mig.
Man verkar ju inte behöva vara orolig för en massa viktuppgång om d fortsätter såhär iaf. Lever på mandariner typ om ens det
Jag va hos läkaren idag och fick tabletter utskrivna och blev sjukskriven i 2 v, hoppas att det ska räcka med 1 v för att återhämta krafter...
Vet inte om jag inbillar mig men känns som att illamåendet har blivit lite bättre, kan ju vara tillfälligt men håller tummarna :)
Är så nervös inför imorgon då det äntligen är dags för vul. Hoppas på att få se ett hjärta ticka på