BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Igår bokade vi vul privat till 25 november. Kommer vara i 6+4 då :) och idag slog digitala över till 2-3! Hoppas det fortsätter såhär så jag får ge ett fint resultat till kliniken på måndag!
Upplevde med förra mer symptom full. Väääldigt trött. Vem vet, det kanske drar igång i v.8. Ingen är väl där än?
Men nu på EM har jag mått illa. Märkte dock att päron gick ner, var riktigt gott och mådde bra en liten stund efter. Så ska köpa päron att äta ikväll :D
:) härligt
Hej på er! Hoppar in här :)
Plussade här om dagen på BIM-4, hade ett missfall i september i vecka 7 så det här blir andra graviditeten, första barnet. Önskar och hoppas det går hela vägen nu! Är i vecka 4(3+6) nu.
Har berättat för min mamma bara, hon va ett sånt stort stöd under missfallet och är ett stöd nu med när jag oroar mig och så.
Enda symtomen jag har är världens molvärk och humörsvängningar, sist började illamående och trötthet för mig runt vecka 5..
Så...nu är det bokat privat ul (vul?) den 29 november.
Sen är det ul och inskrivning den 20 december!
Hej på er! Hoppar in här :)
Plussade här om dagen på BIM-4, hade ett missfall i september i vecka 7 så det här blir andra graviditeten, första barnet. Önskar och hoppas det går hela vägen nu! Är i vecka 4(3+6) nu.
Har berättat för min mamma bara, hon va ett sånt stort stöd under missfallet och är ett stöd nu med när jag oroar mig och så.
Enda symtomen jag har är världens molvärk och humörsvängningar, sist började illamående och trötthet för mig runt vecka 5..
Är tredje barnet här med...
Satt och tänkte att jag visste ju inte hundra när min sista mens började eller slutade men jag vet hundra när jag hade ägglossning, tog ältester.
Så om jag räknar från det så är jag i V5+6 istället för 6+1.
Så då är jag bara i vecka 6+2 på fredag. Finns det ens en chans att se hjärta då?
Beroende på vad vi ser på fredag, kanske inte ens får göra vul, så ska man kanske boka ett vul privat?