• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Drömmenomfler

Grattis till alla som plussat vi ska göra vul 18.e då e jag i vecka 6+6 så hoppas på att se något då :)
    Så extremt trött sover helst hela dagarna om jag skulle få mår illa men infe lika mycket som graviditet 1 detta är 3.e barnet

• Haiduchi

Ah nu i morse var det en brun sträng efter toalett besök...

Hade inget sånt alls med dottern, men det kan vara ok?

• Drömmenomfler
    Haiduchi skrev 2016-11-10 07:37:00 följande:

De kan vara helt ok så länge de inte kommer mängder med blod
  • Johanna_Nr3
    Haiduchi skrev 2016-11-10 07:37:00 följande:

Nästan allt kan vara normalt i en graviditet och det är det som gör det så jobbigt tycker jag. Man vet liksom aldrig.

Jag förstår din oro så himla väl. Jag är gravid med barn nr 3 och har tre missfall i bagaget från det senaste året. Och i förrgår, på kvällen när jag skulle kissa för sjuttioelfte gången så var det där, svagt svagt rosa på pappret. FAN!! Nu 1 1/2 dygn senare har det inte kommit något mer blod alls men det är som om jag redan tagit ut mitt fjärde missfall på rad i förskott.

Mina bröstvårtor gör fortfarande ont och ett aningen diffust illamående kommer emellanåt, precis som det har varit de sista två veckorna sedan plusset. Men det säger heller inte så mycket egentligen...

Det värsta är ju att så här tidigt kan man heller få veta ett skit. Jag är i vecka 5+3 idag och det är minst en vecka kvar tills man i så fall kan få se lilla hjärtat slå. Så det är bara att vänta och varje dag känns ju som en vecka:(

Jag håller tummarna hårt för oss båda!
  • Treansresa

Hoppar in här! Äntligen kom plusset igen efter förra månadens missfall. Vecka 4+4 idag och bf 15 juli.

Blir mitt och sambons första gemensamma men vi har en hel drös med barn hemma och yngsta är 7 så blir en halvsladdis.

Enda symtomet jag har är brösten som gör ont:)

• Haiduchi
    Treansresa skrev 2016-11-10 15:22:54 följande:

Hoppar in här! Äntligen kom plusset igen efter förra månadens missfall. Vecka 4+4 idag och bf 15 juli.

Blir mitt och sambons första gemensamma men vi har en hel drös med barn hemma och yngsta är 7 så blir en halvsladdis.

Enda symtomet jag har är brösten som gör ont:)

Grattis!

Vad härligt att bli gravid så snabbt efter missfall.
  • Treansresa
    Haiduchi skrev 2016-11-10 17:47:31 följande:

Grattis!

Vad härligt att bli gravid så snabbt efter missfall.

Tack! Ja det är jätteskönt. Nu ska man bara ta sig förbi första milstolpen som är 5+4 :) men denna gång ska de gå bra!!
  • burehed

Hej allihop. Jag har gjort En Facebook grupp till oss som har bf Juli 2017.

Har döpt den lite diskret till: Vibakarkakor

Hoppas vi kan följas åt där <3

• GrönaDruvan

Då kom dagen man fasat för....
    Blodiga flytningar...
    Tänkte redan igår när illamåendet försvann att nu skiter det sig, och känns ju som jag hade rätt.
    Vad ska det annars vara...börjar ju bli van att få missfall nu

• Haiduchi
    GrönaDruvan skrev 2016-11-11 09:02:21 följande:

Då kom dagen man fasat för....

Blodiga flytningar...

Tänkte redan igår när illamåendet försvann att nu skiter det sig, och känns ju som jag hade rätt.

Vad ska det annars vara...börjar ju bli van att få missfall nu

Är du helt säker??!? Gör det ont???

Hoppas verkligen inte det är missfall utan allt är som det ska....

Gud så tråkigt....
Svar på tråden BF JULI 2017