InviMed
Nej, alla 5 missfall var egna hemmaförsök.
Detta är första gången med ÄD.
Tack för grattis !
Nej, alla 5 missfall var egna hemmaförsök.
Detta är första gången med ÄD.
Tack för grattis !
Lilja - roligt att höra att du också plussat.
Var detta första ÄD för dig/er eller hur många har ni gjort nu? Om du gjort ÄD och bara minus tidigare och nu plus med 10mg pred så tror jag att det var rätt dos av pred som var nyckeln. Jag har sett samma sak hända hos andra med minus som sen testat 10mg pred och plussat !
6:e graviditeten, första 5 naturliga hemmaförsök men missfall. Detta är första ÄD försöket.
Lilja -Hur har det gått för dig med graviditeten?
För mig blev det tyvärr ofostrig (tom hinnsäck).
Hoppas det gått bra för dig !
Provence- Jag mår ok, nu blir det sommarsemester och nästa försök blir i höst. 6:e missfallet, men första med ÄD.
Hur går det för dig?
Vilka sprutor tänker du på? Jag har tagit blodförtunnande sprutor i magen eftersom jag har koagulationssjukdom. Är det dem du tänker på?
Insättningen kändes inte alls för mig.
Hej Lilly ! Vi har 5 st blastos kvar i frysen och nästa försök blir troligen i september. När tänker ni fortsätta med processen, blir det detta år eller väntar ni till 2018?
Hej Lilly! Roligt att höra ifrån dig igen. Vi planerar också att göra nästa försök i september.
Provence - Procren är en spruta du tar själv i magfettet och den nedreglerar dig. Dvs försätter dig i ett tillfälligt klimaktetium. Sen använder man östrogentabletter för att bygga upp slemhinnan, sen tillsätter man också proesterson någon dag innan insättningen.
Slemhinnan måste vara minst 7mm tjock vid insättning.