InviMed
Lilly- Som jag fattat på andra som gjort ÄD på invimed så gäller garantin endast 1 gång. Har du kollat vad som gäller?
Hoppas det går bra med garantiomgången !
Lilly- Som jag fattat på andra som gjort ÄD på invimed så gäller garantin endast 1 gång. Har du kollat vad som gäller?
Hoppas det går bra med garantiomgången !
Lilja- Om du tänker byta klinik så kan jag tipsa om Serum i Aten, de är mycket duktiga.
Googla på ivfSerum Aten, så hittar du deras hemsida. Man bara fyller i deras Questionaire på hemsidan och mailar in så kommer Katie på Srrum svara dig och erbjuda dig ett gratis telefonsamtal eller Skype med någon av klinikens läkare eller klinikchefen Penny.
Serum är jätteduktiga på hysto, de gör också mensblodtest och sperm dna fragmentstionstest.
Samt sysslar med immunbehandling.
Tack för tipset. Hur länge har du gått/går där? Någon som har hört om någon klinik i Ukraina?
/A
Jag känner tyvärr inte till någon klinik i Ukraina, men i Estland och Lettland finns flera klniker. Jag och min man går hos AvaRiga i Lettland, i St Petersburg finns AvaPeter.
Tack snälla för alla tips UndrandeSökare
/A
Liljja-Har du tagit kontakt med någon klinik nu?
Lilly2013-Hur har det gått, har ni fått någon ny donator nu? Blir nästa försök för er i januari eller februari 2018?
Grattis till plus Lilja !
Hoppas det går bra denna gång Lilly !
Man vet ju inte om det var detta som gjorde att allting gick vägen den här gången men dubblade på Prednisolon, som du tipsade Undrandesökare :)
Åt även Trombyl som inte kliniken har ordinerat utan min gyn här i Sverige,
Insättning skedde på cykeldag 16. Har satt in en gång tidigare på cykeldag 15 och fick plus men stannade upp i ca v6. Annars har kliniken satt in runt dag 19 och då har jag inte fått ett plus. Hur går det för dig?
//A