• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • FrökenE1985

Gott nytt år allihopa!

Jag väljer att lita mer på kroppen än ff. Så jag bör vara på äl+3 idag. Hoppas på plus om ca 1 vecka.

• niiskuneiti
    josssa skrev 2016-12-30 17:06:43 följande:

Kul! Känner ni något? Jag mår precis som vanligt. Det enda jag reagerade på var att jag aldrig kände av min ägglossning, men hade ägglossning enligt cb digitala test.

Jag känner inget speciellt alls. Märkte dock igår då min fästman rörde i mig att jag har fruktansvärt ömma bröst men jag ser det inte som nåt speciellt tecken. De tidigare graviditeterna har jag inte haft några symptom heller förrän kanske i vecka fem, några veckor efter att jag plussat först.
  • Tosson
    tomtemorifjällen skrev 2016-12-31 11:04:19 följande:

hejhej hoppar in här! har följt men inte vågad skriva !

hjälp mig med detta test?

Grattis! ^^
  • Firago
    Tosson skrev 2016-12-31 11:27:58 följande:

Mitt BIM är dagen före jag ska ut på en weekend med några tjejkompisar... Hur hade ni gjort om ni plussat? Det kommer märkas om jag inte tar några drinkar, då jag normalt inte är den som spottar i glaset, så behöver tips på bortförklaringar "ifall om" :)

Säg att du är på en kur antibiotika för underlivsinfektion. Låter inte så kul men med antibiotikan du får (Flagyl) får du inte dricka alkohol under behandlingen, då blir man ordentligt illamående. Tips från apotekaren Flört
  • anli00
    Vetare skrev 2016-12-31 13:57:48 följande:

Vad tror ni?

Ser tyvärr inget, kanske får vänta ett par dgr?!
  • Tosson
    Firago skrev 2016-12-31 13:12:05 följande:

Säg att du är på en kur antibiotika för underlivsinfektion. Låter inte så kul men med antibiotikan du får (Flagyl) får du inte dricka alkohol under behandlingen, då blir man ordentligt illamående. Tips från apotekaren 

Heh, ja blir nog att dra till med nåt sånt ':D
Svar på tråden BIM 1-15 januari