BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Vi har Karl Julius där Julius blir tilltalsnamn och Karl kommer från sambon som heter Karl Adam.
På tal om vagnar så tycker jag att det är skitsvårt. En hel djungel!!! Speciellt för mig som aldrig haft barn förut så kan ju liksom ingenting.
Har däremot siktet inställt på en Stokke trailz. Har hört massa bra om den och den är såååå snygg! Hittade ett bra paketpris för liggdel+sittdel+babyskydd så ska bara provköra den innan vi slår till!
Vi har Karl Julius där Julius blir tilltalsnamn och Karl kommer från sambon som heter Karl Adam.
På tal om vagnar så tycker jag att det är skitsvårt. En hel djungel!!! Speciellt för mig som aldrig haft barn förut så kan ju liksom ingenting.
Har däremot siktet inställt på en Stokke trailz. Har hört massa bra om den och den är såååå snygg! Hittade ett bra paketpris för liggdel+sittdel+babyskydd så ska bara provköra den innan vi slår till!
Jag körde på 3.46 ungefär vilket var snabbare än kag trodde. Stod nog still fem-tio minuter i eldris för jag både drack och fick lite mer fästvalla. Hade sen rätt svårt att slå bort snön under pjäxorna så fick lite hjälp. :) sista 9km var nog de snabbaste 9 iaf. Kroppen höll och känns helt ok. Lite ont i stakmusklerna bara. Värst var stortårna, har två ganska blå naglar som hindrade lite i åkningen i typ 15km :) man är lite hormonell när man får vända dig från publiken efter man gått i mål för att man gråter. Fattar inte ens varför jag började gråta alls, helt oväntat :)
acinnaleh: säger som ovanstående: imponerande!!
Å jag längtar till våren med nu.. Så grått och trist här.
Blev en riktig urladdning här idag! Fick ett gråt och skrikutbrott utan dess like. Pga stress och hormoner antagligen. Minsta småsak blev stressig och allt känns piss! Stökigt här hemma och en massa som måste fixas och planeras inför veckan. Orolig inför RUL i morgon dessutom.
Rök ihop med tonåringen också, som beter sig väldigt ansvarslös och omdömeslös...
Sambon är inte hemma, och lika bra är det.
acinnaleh: säger som ovanstående: imponerande!!
Å jag längtar till våren med nu.. Så grått och trist här.
Blev en riktig urladdning här idag! Fick ett gråt och skrikutbrott utan dess like. Pga stress och hormoner antagligen. Minsta småsak blev stressig och allt känns piss! Stökigt här hemma och en massa som måste fixas och planeras inför veckan. Orolig inför RUL i morgon dessutom.
Rök ihop med tonåringen också, som beter sig väldigt ansvarslös och omdömeslös...
Sambon är inte hemma, och lika bra är det.
Vilken snygg vagn!!
Super snygg vagn!!! Tycker det är jätte svårt med vagn.. vilken ska man ha???!! Vilken är bäst. Vi har varit och prov dragit typ allt 3 gånger nu. Med döttrarna hade jag Emmaljunga city Cross men den vill jag verkligen inte har igen.. vill ha snurr hjul fram.. nu passade jag på där vi har presentkort samt rea på britax.. hoppas det blev ett bra köp. Hade inte i budget att köpa vagn denna månad då massa annat är planerat så fick ta genom Klarna. Ska betala in allt dom närmasta månaderna.
Ang namn så kommer vår son få vara namnlös. Min man gillar inte ett enda av mina namn.. jag har sagtlite olika men detta är dom jag återkommer till: (mellannamn vill vi har Andreas då pappa heter så) Karl, Gustav, Nils, Oscar. Våra döttrar heter Clara och Vera så det ska passa ihop med dom.. jätte svårt!!