BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
En sak jag undrar över... ibland efter jag kissat kan jag få jätteont i magen. Det känns som att det spänner och drar i livmodern liksom. Vad kan det bero på? Oftast är det när jag hållt mig riktigt länge. Smärtan kan hålla i sig i flera minuter.
Har sådär ont just nu och ligger i sängen. Om jag vänder på mig från en sida till en annan så gör det ont i magen.
Igår var vi och provade barnvagn. Herre gud va vagnar det finns!! Vi kommer köpa en ny.. begagnade är svindyra.. 5000 och då är den några år gammal.. nee lägger hellre till några tusen då för en ny.
Britax smile har vi kollat på och den känns bra. Älskar sufletten!! Helt klart den bästa jag sett vagnmässigt. Min man gillar Emmaljunga eller Crescent. Vi ska vänta till i maj/juni och köpa.
Kommer 2018 vagnar redan till sommaren??
Sådär får jag också och på sidan precis vid höftbenet. Jag antar att det är ligementen som börjar spöka. Har även börjat få foglossning med smärta ovanför rumpan..
Den var riktigt snygg:) vi har köpt en Emmaljunga city cross samt ett nitro city chassi. Vi ska också köpa en mondial /edge duo med classic chassit. Vill dock se 2018 modellerna som kommer i juni innan vi köper en ny sådan då det är sådana hemska summor för nya barnvagnar :(
En sak jag undrar över... ibland efter jag kissat kan jag få jätteont i magen. Det känns som att det spänner och drar i livmodern liksom. Vad kan det bero på? Oftast är det när jag hållt mig riktigt länge. Smärtan kan hålla i sig i flera minuter.
Har sådär ont just nu och ligger i sängen. Om jag vänder på mig från en sida till en annan så gör det ont i magen.
Nu har jag köpt vagn.. under denna helg (till o med söndag) så säljer babyworld ut britax smile 2 2017 års modell sittdel/liggdelen, bilstol och bas för 6000 kr. Här i Västerås har nu Babyproffsen kampanj för samma paket 9000 kr
Blev grå liggdel och svart sittdel :) gratis hemleverans
Blev grå liggdel och svart sittdel :) gratis hemleverans