• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • narie24
    Vet hur det känns skrev 2017-02-25 13:45:03 följande:

Nu har jag köpt vagn.. under denna helg (till o med söndag) så säljer babyworld ut britax smile 2 2017 års modell sittdel/liggdelen, bilstol och bas för 6000 kr. Här i Västerås har nu Babyproffsen kampanj för samma paket 9000 kr

Gäller det även Sthlm?
  • Treansresa
    narie24 skrev 2017-02-25 14:02:46 följande:

Gäller det även Sthlm?

Fanns massa bra erbjudanden på deras hemsida:)
  • Vet hur det känns
    narie24 skrev 2017-02-25 14:02:46 följande:

Gäller det även Sthlm?

Köpte genom deras hemsida. Gäller hela Sverige
  • Mamma till Rasmus
    Vet hur det känns skrev 2017-02-25 14:33:31 följande:
    Köpte genom deras hemsida. Gäller hela Sverige
    Hittar inte för 6000, 7495 kr är det priset jag får upp?
  • Bimbim79

Har tittat på en tutek turran Eco vagn, duo versionen. Gillar det klassiska utseendet på den. Googlat runt och bara hittat positiva kommentarer. Finns visst i Malmö men billigare att beställa. Tänkte ta en runda till emporia med äldsta dottern så passar på att kolla känna å klämma på den då innan vi beställer.

• sobrio88

Nån som börjat fundera på namn än? :)

Vi var inne på Lucas till 2-åringen men vill inte ha ett namn som ligger på topplistan för att riskera att få barn med samma namn i klassen. Så det blev Kevin (bonus heter Pontus). Nu har jag ingen aning om vad man ska välja. Jag vill inte längre använda Lucas och alla favorit namn är "upptagna"...

• Treansresa
    sobrio88 skrev 2017-02-25 19:56:31 följande:

Nån som börjat fundera på namn än? :)

Vi var inne på Lucas till 2-åringen men vill inte ha ett namn som ligger på topplistan för att riskera att få barn med samma namn i klassen. Så det blev Kevin (bonus heter Pontus). Nu har jag ingen aning om vad man ska välja. Jag vill inte längre använda Lucas och alla favorit namn är "upptagna"...

Jag tycker namn är Jättesvårt. Tjejnamnet är vi helt 100 med och det är tyvärr med på listan. Pojknamn har vi velat ha Oscar, men har en bekant som tagit det namnet samt prinsen. Så känns som alla kommer heta Oscar nu. Vi har väldigt svårt att matcha både hans barn och mina barn med ett gemensamt namn:( så det känns helt omöjligt med ett pojknamn!
Svar på tråden BF Juli 2017 ny