BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Nu har jag köpt vagn.. under denna helg (till o med söndag) så säljer babyworld ut britax smile 2 2017 års modell sittdel/liggdelen, bilstol och bas för 6000 kr. Här i Västerås har nu Babyproffsen kampanj för samma paket 9000 kr
Gäller det även Sthlm?
Gäller det även Sthlm?
Hittar inte heller 6000...
Har tittat på en tutek turran Eco vagn, duo versionen. Gillar det klassiska utseendet på den. Googlat runt och bara hittat positiva kommentarer. Finns visst i Malmö men billigare att beställa. Tänkte ta en runda till emporia med äldsta dottern så passar på att kolla känna å klämma på den då innan vi beställer.
Förlåt det är rätt!.. jag hade ett presentkort så det blev 6000 men jaa 7490 stämer
Är det någon som hämtat ut babybox? Är dom bra? Innehåll??
Nån som börjat fundera på namn än? :)
Vi var inne på Lucas till 2-åringen men vill inte ha ett namn som ligger på topplistan för att riskera att få barn med samma namn i klassen. Så det blev Kevin (bonus heter Pontus). Nu har jag ingen aning om vad man ska välja. Jag vill inte längre använda Lucas och alla favorit namn är "upptagna"...
Nån som börjat fundera på namn än? :)
Vi var inne på Lucas till 2-åringen men vill inte ha ett namn som ligger på topplistan för att riskera att få barn med samma namn i klassen. Så det blev Kevin (bonus heter Pontus). Nu har jag ingen aning om vad man ska välja. Jag vill inte längre använda Lucas och alla favorit namn är "upptagna"...