BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Nu är det spännande! Natten har varit sömnlös. Vid 23 började förvärkar eller vad det är. Dom kommer som dom ska men är inte tillräckligt långa eller onda! Men smärtan har ökat hela natten sakta men säkert!
Bara tiden får utvisa om det går över och jag kan somna eller om det är på gång! Vågar inte hoppas då kroppen lurat mig många gånger.
Spännande!! Hur är läget nu?
Jag fick värk o sammandragningar igår kväll så passade på att ladda ner appen jag använde sist. Men tog alvedon och sen lyckades jag somna. Nu känns det lugnt.
Åhh va spännande Treansresa och Narie 24! Hoppas det är på G nu.
Själv har jag 16 dagar kvar enligt min preg life app och det känns helt overkligt. Igår frågade killen mig om han kunde ta en lång körning på fredag (10 - 12 timmar) och jag sa ja men sen började jag tänka efter och nu vet jag inte om jag vill det. Det hinner hända mycket på dom timmarna och jag skulle få panik om jag var tvungen att gå igenom en förlossning själv.
Ingen i min familj har haft mycket tecken på att det är på g innan det kommer... Samtidigt känns det så dumt att be honom att inte ta den körningen. Det är ju hans jobb... Känner mig splittrad.
Ska börja kolla på appar för att ta tid på värkarna. Vilka använder ni andra?
Jag kände inget symptom på att något var på g med min första 7 dagar innan, mådde fantastiskt. Sen lossnade slemproppen med blodstrimmor i och tre dagar senare hade jag en bebis . Sonen kom på BF -1.
Det är som den där trissreklamen, plötsligt händer det.
Vill minnas att du är förstföderska? :) min första kände jag absolut ingenting, inte ens sammandragningar, innan vattnet gick. Den här graviditeten har jag haft en Del sammandragningar men inte så mycket i jämförelse med andra, förvärkar hade jag en natt för ett par veckor sen. Så jag tror att det är väldigt olika hur mycket man känner och sen tror jag man känner mer när man är omföderska när man har lite bättre koll :) så var inte orolig det kan dra igång när och var som helst även om man inte känner något innan :)
Här vart det nog ingen bebis. Är nu mellan 7-10 minuter mellan. Dock har dom börjat göra ondare. Men har lyckats sova mellan dom
Den behöver dock stanna till måndag då gubben jobbar tills dess och sedan ska jag iväg på öltält och lyssna på Emil assergård på lördag.
Här vart det nog ingen bebis. Är nu mellan 7-10 minuter mellan. Dock har dom börjat göra ondare. Men har lyckats sova mellan dom
Den behöver dock stanna till måndag då gubben jobbar tills dess och sedan ska jag iväg på öltält och lyssna på Emil assergård på lördag.
Oj oj då är det nog på gång snart. Hur länge har det hållt i sig? Det är väl inte vanligt att ha så regelbundna och sen stanna av?