BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Har varit hos bm och fått ett sista datum då vi bokade in igångsättning på bf pga min foglossning. Men barnmorskan trodde inte det skulle behövas med tanke på alla förvärkar jag dras med, tryck neråt och smärta i tappen.
Någon mer som har mycket hugg, ilningar och ömhet i tappen? Bebis är fixerad och ligger långt ner så gissar på att det är trycket som gör det.
Har varit hos bm och fått ett sista datum då vi bokade in igångsättning på bf pga min foglossning. Men barnmorskan trodde inte det skulle behövas med tanke på alla förvärkar jag dras med, tryck neråt och smärta i tappen.
Någon mer som har mycket hugg, ilningar och ömhet i tappen? Bebis är fixerad och ligger långt ner så gissar på att det är trycket som gör det.
Skulle också vilja fråga min bm imorgon om hon kan kolla tappen... men är rädd att hon ska undra varför. Vad säger jag då? Vet inte riktigt varför jag vill att hon ska kolla men känns som att hon kanske kan se om det ärpå gång snart eller inte??:)
Kommer jag bli den första som går över bf Tro?
En dag till bf, en sketen dag.
Tänk att det här är en juli-tråd och redan har flera fått sina små eller är på g. Räknar dock med att jag kommer vara kvar här länge än, har man otur enda till augusti :(.