• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Bimbim79
    LeyasMamma skrev 2017-07-18 08:17:08 följande:
    Vattnet va kvar men här sitter vi och var 6 cm öppna när vi kom in :) har glömt att de gör såhär ont!!!
    Va härligt! Då är du snart i mål!!! Det är väl praktiskt man glömmer hur ont det gör ananas hade man bara haft ett barn ;) går ju snabbt över!
  • Treansresa

Vattnet va kvar men här sitter vi och var 6 cm öppna när vi kom in :) har glömt att de gör såhär ont!!!

Lycka till:)
  • Noccis
    LeyasMamma skrev 2017-07-18 03:47:39 följande:

Jag är också vaken här mitt i natten! Har fått små korta och täta värkar (pinvärkar?) som gör ont! Känns som en stark mensvärk som kommer ca varannan min och håller i kanske 20-25 sekunder, får andas igenom dom! Har haft så sedan kl 2. "Poffade" till i magen förut med och fick en rejäl rosa/vattnig flytning som rann igenom trosorna och ner längst benet, vatten?! Har satt på mig en binda för att se om de kommer mer :) kanske att det är på g, hoppas inte att det är besvärliga pinvärkar bar efter hinnsvepningen tidigare idag. Körde även med en färdknäpp på kvällen och verkar som den gav effekt ;)

Hoppas du har ditt fina barn i famnen nu Spännande att du var öppen 6 cm när du kom in. Hejja hejja!
  • narie24

Vilken lycka att vara öppen 6 cm när man kommer in. Med första barnet gick vattnet, två dygn med jobbiga småvärkar och sen endast öppen 1 cm när jag kom in, vilket nederlag kan jag lova!

• Malimari

Yey! Heja bebis
  • Treansresa

Känns så häftigt fler och fler bebisar kommer ut:) snart har vi alla våra små här:)

• LeyasMamma

Nu va hon här! 10.01 föddes lilla fröken Saga :) tog lite tid för henne att komma ner i beckenet så va helt öppen vid halv 10 men fick genomlida massa sega värkar innan hon hade roterat rätt. Sen gick de fort! 2 värkar så va hon ute :)

• Vet hur det känns
    LeyasMamma skrev 2017-07-18 11:24:42 följande:

Nu va hon här! 10.01 föddes lilla fröken Saga :) tog lite tid för henne att komma ner i beckenet så va helt öppen vid halv 10 men fick genomlida massa sega värkar innan hon hade roterat rätt. Sen gick de fort! 2 värkar så va hon ute :)

Stort grattis!!! Äntligen kom hon :)
  • Wooden
    LeyasMamma skrev 2017-07-18 11:24:42 följande:

Åh, stort grattis! Låter ändå som ett bra förlopp! Värkar är ju sega, haha. Undrar hur min förlossning ska bli. Hade förvärkar några timmar igårkväll och dom är tillbaka nu. Hoppas det är på gång!

Stor kram och grattis till er lilla tjej!
  • Vet hur det känns
    Treansresa skrev 2017-07-18 11:12:28 följande:

Känns så häftigt fler och fler bebisar kommer ut:) snart har vi alla våra små här:)

Jaaa snart så. Åååh vad jag längtar!!! Ska till kiropraktor nu kl 12 så då hoppas jag verkligen att det blir bättre med ischias. Bebis får gärna komma snart.. tungt nu.. trött och allmänt depp
Svar på tråden BF Juli 2017 ny