BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Min näsa är extrem :( har hundallergi sen tidigare så det blir bara värre nu. Använder ingen nässpray. Tror vi bara får använda koksalt och det hjälper inte. Får väl bara stå ut :(
Tråkigt om det inte finns någon för oss andra tjejer runt om i Sverige.
Om någon vill ha en gemensam fb grupp kan jag göra en så vi också kan prata av oss lite :)
Min näsa är extrem :( har hundallergi sen tidigare så det blir bara värre nu. Använder ingen nässpray. Tror vi bara får använda koksalt och det hjälper inte. Får väl bara stå ut :(
Om någon vill ha en gemensam fb grupp kan jag göra en så vi också kan prata av oss lite :)
Yes, nästäppa här. Samt näsblod (lite) när jag snyter mig..har oxå vaeit extremt illamåemde som nubhar lagt sig. Däremot sover jag mycket men dålig sov kvalité..
Idag har jag så äntligen fått svaret på kubtestet jag gjorde förra veckan. Ultraljudet visade på bred nackspalt och tillsammans med blodproverna som var färdiganalyserade idag så fick vi risksiffrorna 1:57.
Väntar på att obstetriska mottagningen ska ringa mig för att meddela tid för moderkaksprov. Hoppas jag får tid till det denna vecka.
Idag har jag så äntligen fått svaret på kubtestet jag gjorde förra veckan. Ultraljudet visade på bred nackspalt och tillsammans med blodproverna som var färdiganalyserade idag så fick vi risksiffrorna 1:57.
Väntar på att obstetriska mottagningen ska ringa mig för att meddela tid för moderkaksprov. Hoppas jag får tid till det denna vecka.
Ah ok hur mår du i detta? Tufft att få siffrorna, men 1:57 är ändå goda chanser. Hoppas du får en tid snabbt! Håller tummarna för dig!
Usch va tråkigt :( när man gör moderkaksprovet får man risksiffror då också eller får man svar på om det är ett kromosomfel? Lycka till!
Fick tiden för rul idag. 31/1 på morgonen. Jättespännande!!