BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Åh fy fan vilken ångest. Läste detta om kräkningar nu. Angående "så vet du om nåt är fel". Är ju precis så här det är för mig. Börjar tokspy, precis som magsjuka, att ALLT jag sätter i munnen kommer upp, tre dagar innan jag går in i v 12. Ångesten nu. MVC inte öppet. Fy :(
Gjorde det, hennes råd var att ringa MVC imorgonbitti. Sa typ "nog är det normalt att må illa den här veckan men jag tycker ändå du ska ringa MVC imorgon" Åh. Hade dock mejlat min bm i frågan INNAN jag såg denna skräcktext, där jag mer frågade om hon hade nåt tips mot mitt plötsliga illamående. Skrev också hur mycket jag kräks och hon verkade inte reagera alls på mängden eller den sena veckan. Tipsade om postafen, vila, småäta. Skrev såklart tillbaka efter jag läst den där texten och frågade om jag bör oroa mig men hon har inte svarat ännu. Fan alla dessa tankar...kräktes ju inte en gång med dottern så det är känns SÅ ovant..
Ingen aning, försökt googla just om det men hittar inget mer "skrämmande" än det där på Pampers hemsida, så det känns ju nånstans bra :) men man hinner ju nojja, när det kommer så sent och så kraftigt! har tagit min första postafen nu iaf och tycker det hjälper, så skönt! Prövat det?
Någon mer med extrem nästäppa?
Frågar igen. Vill gärna vara med i gruppen på Fb men vet inte vilken det är.
La upp en bild om någon känner igen den.