Bim 16-20 januari
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Hur går de för alla? Min äl var i förrgår och använt plastsprutan med mannens spermier elva gånger runt äl, nu ska de fan bli något av detta.. Känner en sånn hopplöshet och känns som jag aldrig kommer bli gravid. Försök 16, vi har gett upp psykiskt men inte fysiskt. Kommer börja på utredning näst nästa vecka precis innan BIM och drömmen vore ju att få plussa och avboka den tiden. Kan ju alltid drömma...
Kom på en till symtom.. pinsam sådan.. är annars rätt hård i magen.. inte i närheten av det sen 2 dagar tillbaka.. om det är ett symtom eller inte vet jag ej haha
Kan ju vara vad som helst också :)
Huvudvärk(lite migränig) i några dagar.. kan vara alla hormoner dock..
Hur går de för alla? Min äl var i förrgår och använt plastsprutan med mannens spermier elva gånger runt äl, nu ska de fan bli något av detta.. Känner en sånn hopplöshet och känns som jag aldrig kommer bli gravid. Försök 16, vi har gett upp psykiskt men inte fysiskt. Kommer börja på utredning näst nästa vecka precis innan BIM och drömmen vore ju att få plussa och avboka den tiden. Kan ju alltid drömma...
Jag hade i torsdags försök nr 20 nu är de bara att hålla tummarna hårt för oss alla
Håller tummarna för er!
Med nr 2 kämpade vi läääääänge!! Sen vände det! Har 4 idag:)!
Är på äl+5 idag och letar symtom...
Då vet du hur det känns för mig, denna starka längtan månad efter månad, snart år efter år känns det som.. Snacka om att glädjen kommer va stark när man äntligen får sitt pluss efter denna långa väntan :/ Trodde aldrig det skulle ta såhär lång tid och är så glad för tiden hos läkaren näst nästa vecka samtidigt som jag känner på mig att något är del. Men förhoppningsvis kan de göra något åt det. Väntan är absolut det värsta av allt!
Hur mår vi allihopa? Jag har 3 dgr kvar till BIM.