Bim 16-20 januari
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Tog ett test idag, alldeles för tidigt men vill ju bara se något! Testet jag tog va lite knasigt, det va upphöjt precis där strecket ska va så för en sekund trodde jag att det var två streck. Tog världens största andetag men insåg snabbt att det var bara testet som var lite defekt.
Så nu har jag upplevt ett pluss för en sekund haha.. shit asså.. är på försök 16 så förväntar mig egentligen inget och vi ska på utredning nästa vecka men den lilla sekunden trodde jag att vi lyckats. Ska fortsätta ta test nu varje morgon även om det är tidigt, BIM på Torsdag ungefär. Har mellan 25-32 dagar men oftast 28-29. Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!
Hej! Hoppar in i tråden :) tror jag hade äl den 11. Hade samlag 9 och 11. Idag har jag haft nycket flytningar. Tjockt och vitt nästan lite klumpigt. När jag torkar mig ser det nästan ut som när man torkar sig efter att man haft samlag fast det är en stor klump flytningar :'D
Hoppas ni inte blir äcklade :p
Kan det vara ett super tidigt gravidtecken eller är det bara önsketänkande? Aldrig reagerar över att det kommit såhär mycket. Men har inte heller plannerat barn innan. Blir liksom blött i trosan.
Vanligt eller kan det vara något? Hoppas! Började försöka i december. :)
Åh håller tummarna!! När har du bim?
Tog ett test idag, alldeles för tidigt men vill ju bara se något! Testet jag tog va lite knasigt, det va upphöjt precis där strecket ska va så för en sekund trodde jag att det var två streck. Tog världens största andetag men insåg snabbt att det var bara testet som var lite defekt.
Så nu har jag upplevt ett pluss för en sekund haha.. shit asså.. är på försök 16 så förväntar mig egentligen inget och vi ska på utredning nästa vecka men den lilla sekunden trodde jag att vi lyckats. Ska fortsätta ta test nu varje morgon även om det är tidigt, BIM på Torsdag ungefär. Har mellan 25-32 dagar men oftast 28-29. Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!
Håller tummarna! Min syster plussade en vecka innan dom hade tid för utredning :)
Förresten är det någon mer än jag som brukar kolla på förlossningsprogram? Jag kollar flera avsnitt i rad på play varje helg och bara sitter och gråter, hur de kämpar och glädjen när bebisen kommer ut frisk och fin. Åh vill så gärna få uppleva de någonting :(
Har bara haft mens 2 ggr sen förlossningen i oktober, och varit oregelbunden, ska man gå efter senaste mensen och 31 dagars cykel så är bim 20/1, men hade älkänningar 1/2-1 så släppte ägget nått dygn efter så borde bim vara kring 17.e
Samma som mig :)! Dock prickade vi inte helt rätt:/! Men en liten chans finns :)!
Har en känsla att mensenpå g :(
Ont i magen, illamåendet är kvar men i te lika stark.
Men de mensvärkar lixom. Usch sådan besvikelse :(
Dags att skaffa massa ÄGtest! Vilka tycker ni är bäst?
Förresten är det någon mer än jag som brukar kolla på förlossningsprogram? Jag kollar flera avsnitt i rad på play varje helg och bara sitter och gråter, hur de kämpar och glädjen när bebisen kommer ut frisk och fin. Åh vill så gärna få uppleva de någonting :(