Bim 16-20 januari
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
En fråga.. jag börjar ge upp fastän vi är tidiga i försöken. Min sjukdomshistoria gör mig påmind ??
Vart vänder jag mig för att kolla att jag fungerar som jag ska? Att allt står rätt till
En fråga.. jag börjar ge upp fastän vi är tidiga i försöken. Min sjukdomshistoria gör mig påmind ??
Vart vänder jag mig för att kolla att jag fungerar som jag ska? Att allt står rätt till
Hej underbara ni! Roligt att se att många börjar känna symtom och det ska bli kul och se när ni får era plus :) jag vänder alla symtom just nu till att vara gravsymtom fast jag egentligen vet att det kan vara pms. Jag började testa i förrgår och igår kväll tyckte jag mig ana streck och imorse blankt neg så det va ju ren inbillning.. hoppet är dock det sista som lämnar
Kunde inte hålla mig från att testa idag.
Tog med clearblue early, strecket kom direkt och är ljusblått, men väldigt svagt, verkar som många fått falska + med dom. Man ser det i verkligheten utan att vinkla.
Svårt som vanligt fånga på bild så tog bort hylsan.
Negativt på testlagrets test samt digitala.
Hej underbara ni! Roligt att se att många börjar känna symtom och det ska bli kul och se när ni får era plus :) jag vänder alla symtom just nu till att vara gravsymtom fast jag egentligen vet att det kan vara pms. Jag började testa i förrgår och igår kväll tyckte jag mig ana streck och imorse blankt neg så det va ju ren inbillning.. hoppet är dock det sista som lämnar
Glömde ju citera.. När har du BIM? Jag har troligen på sön-mån och testade också neg i morse men har massa symptom... Försöker dock att avfärda dem, men det är inte alltid så lätt när man inte önskar sig ngt annat.
Kunde inte hålla mig från att testa idag.
Tog med clearblue early, strecket kom direkt och är ljusblått, men väldigt svagt, verkar som många fått falska + med dom. Man ser det i verkligheten utan att vinkla.
Svårt som vanligt fånga på bild så tog bort hylsan.
Negativt på testlagrets test samt digitala.