Bim 16-20 januari
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Bim den 20/1 och vill gärna testa... men det är ju lönlöst nu. Men måste testa mig innan resa som avgår den 19:e såklart! Jag vill ju veta också, så ett testa tidigt test på onsdag kanske vore ngt?
När testar ni er?
Dör av denna väntan..Varje stund jag inte har tankar i jobb eller typ ett samtal med någon så tänker jag på att jag måste testa mig snart! Räknar ner dagarna och kommer nog börja testa mig alldeles för tidigt men känns som jag behöver det. Har ett stort lager av stickor så jag kan få gå loss hehe..
Min konstanta molvärk har hållt sig borta ett par dagar men kom tillbaka med full styrka imorse, och nu det ser ut som att jag svalt en uppblåst ballong :P är svullen som bara den, och bulan över tjejmagen är hård.
Ikväll har jag sovit 5 timmar på soffan, så otroligt trött!
Kunde inte hålla mig längre så jqg Testade ett tidigt test imorse men det var negativt, men har inte bim förens på måndag så det är ju lite tidigt än egentligen :)
Hur går det för er andra? :)
Jag har fått provsvar från gyn att jag kommer ha svårt att bli gravid. Har ett amh värde på 0,3 och ska omgående börja planera för ivf. Hoppet är ändå det sista som alltid lämnar en och denna månadens temp ser verkligen annorlunda ut. Min största önskan just nu är att mensen håller sig borta och att han genom något mirakel kan konstatera att jag är gravid när vi är där den 24/1 på möte och undersökning.. bim på 17/1 enligt NC.
Testade imorse, negativt såklart här med! Har inte bim förrän nästa onsdag! Så ja för tidigt är det :)
Brukar testa positivt 1 v innan bim. Men inte denna gången verkar det som!
Har fr.o.m. Igår fått mega ont i tuttarna vid beröring. Mer molvärk trött, seg och finnar, alltså precis som jag brukar innan bim :/
Bim-6 tiden går såååååå sakta haha
Testade imorse, negativt såklart här med! Har inte bim förrän nästa onsdag! Så ja för tidigt är det :)
Brukar testa positivt 1 v innan bim. Men inte denna gången verkar det som!
Har fr.o.m. Igår fått mega ont i tuttarna vid beröring. Mer molvärk trött, seg och finnar, alltså precis som jag brukar innan bim :/
Hej! Följer med i tråden eftersom vi har bim den 20de. Är på äl+ 4 idag och tiden riktigt sniglar sig fram. Vi är på vårt fjärde försök efter ett MA i september.