• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • becca90
    Milou3 skrev 2017-01-31 12:04:02 följande:

Jag fick också utslag förra veckan för äl (22/1) och nyss 27/1!! Fattar noll. Men sexat på ändå!

Becca90: så fick jag sist jag var gravid, toknegativt på äl +10! Sen äl+12 svagt positivt med ett "testa tidigt test"

Så än finns det hopp! Har du ömma bröstvårtor?

Det har/är mitt kännetecken på tidigaste symptom :)

Åh jag hade också positiva äl test igen efter typ 5 dagar... konstigt!!

Jaa jag har haft ömma bröstvårtor srn från igår har jag som.vågor med illamående som.sköljer över mig. Igår kunde jag inte alls äta middag utan fick sug på frukter.. idag är samma.känsla, mat äcklar mig! Haha.
  • ewm
    becca90 skrev 2017-01-31 09:02:00 följande:

Testade imorse ÄL + 10 Bim - 7.. negativt.. ger upp nu!

Någon annan som testat?

Testade igår äl +10 också toknegativt. Men något är fel. Sen någon dag efter äl har jag haft "mild" mensvärk till och från varje dag. Vågar dock inte hoppas, förra månaden hade jag fruktansvärt ont i brösten, alltså det värsta jag varit med om och det var ändå ingenting.

Jag är säkert bara skenis den här gången också =(
  • Milou3

Men har du ömma bröstvårtor och illamående så hade jag definitivt trott mig vara gravid! Jag känner ingenting ???? Möjligtvis lite tröttare än vanligt, men det är ju bara kolla ut så förstår man varför.

Med vilka gravtest har ni kört med? Och vilken känslighet har de?

• becca90
    ewm skrev 2017-01-31 13:48:46 följande:

Testade igår äl +10 också toknegativt. Men något är fel. Sen någon dag efter äl har jag haft "mild" mensvärk till och från varje dag. Vågar dock inte hoppas, förra månaden hade jag fruktansvärt ont i brösten, alltså det värsta jag varit med om och det var ändå ingenting.

Jag är säkert bara skenis den här gången också =(

Åh... ja jag har också mensvärk och illamående attacker!!

När ska du testa igen?
  • Milou3

Klockansju: ett spökstreck fastnar nog sällan på bild?

Jag som är rätt "hård" när jag dömmer gravtest tycker ändå detta ser positivt ut. MEN, vilket test är det och hur många dagar efter äl är du?

• Milou3

Jag vill också må illa ???? Men känner noll! Uppblåst "mensmage" bara och svagt mol i ryggen.

Men så är det typ jämt veckan innan mens. 9 dagar kvar till Bim dock. På äl 4-5 bara.

Får jag halsbränna om 3-4 dagar blir jag glad! Det hade jag sist innan bim och det har jag ALDRIG annars!

• becca90
    Milou3 skrev 2017-01-31 19:45:27 följande:

Jag vill också må illa ???? Men känner noll! Uppblåst "mensmage" bara och svagt mol i ryggen.

Men så är det typ jämt veckan innan mens. 9 dagar kvar till Bim dock. På äl 4-5 bara.

Får jag halsbränna om 3-4 dagar blir jag glad! Det hade jag sist innan bim och det har jag ALDRIG annars!

Jaa jag har mått illa idag men just nu är det lugnt.. däremot molvärk och det drar lite i magen runt naveln typ. Haha vad sitter där under??

Ja halsbränna har jah inte heller haft däremot har jag typ uppstötningar
  • Coco123

Jag hoppar in här:) Är på cd20 och i flera dagar har mina äl test sett ut som det nedersta på bilden och idag tog jag det översta testet som är betydligt svagare. Har liksom aldrig fått ett streck som är lika starkt som kontrollstrecket, innebär det att jag inte haft någon lh-stegring då? Någon som har koll?

• Klockansju
    Milou3 skrev 2017-01-31 19:42:08 följande:

Klockansju: ett spökstreck fastnar nog sällan på bild?

Jag som är rätt "hård" när jag dömmer gravtest tycker ändå detta ser positivt ut. MEN, vilket test är det och hur många dagar efter äl är du?

Det är rfsu tidiga test, har bim imorgon.

Tänkte testa imorgon med morgon urin också fast med ett vanligt test
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017