• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • Milou3

Fast får man inte positivt på äl test även innan mens? Iof över en vecka kvar till mens.

Och visar äl test positivt INNAN gravtest gör det?

Inväntar mina gravtest på posten. Känner iof verkligen noll så mina förväntningar är sjukt låga om ens alls.

• Jaacky

Hejhej!

Hoppas det är okej att jag hoppar in här!:)

Jag har beräknad BIM den 14e februari. Detta är andra försöket för mig och sambon (Jag är 23 & sambon 32).. tog ut min p-stav den 14/11 efter att ha haft den i 5år sammanlagt. Kramis på er :D

• Heily
    Milou3 skrev 2017-02-01 14:45:54 följande:

Grattis Heily förresten! Det var ett gravtest va?

Nej det va ett ältest från igår

Men detta är gravtest från idag

• Jaacky
    Heily skrev 2017-02-01 14:57:29 följande:

Nej det va ett ältest från igår

Men detta är gravtest från idag

Åh grattis till ditt pluss! :D
  • ämäli

Ska nog ha BIM på söndag! Testade redan i måndags med ett "testa tidigt" som blev Negativt! Hade beställt hem från testlagret som ja testade med Igår 31/1 på dagen och ett på kvällen. Som visade väldigt svagt. Testade även ett imorse och ett i eftermiddags "har ju ändå test liggandes" :) Tycker mig allt se två streck! Sambon är överlycklig men ändå svårt o tro att de är två streck eller om vi inbillar oss att de är positivt eller "spökstreck" Första försökef iaf efter uttag av P-ring i början av Januari!

• Milie

Ingen tvekan! Det är positiva test! Spökstreck är vitgråa, dina är i färg och således riktiga streck. Grattis!

ämäli skrev 2017-02-01 21:23:59 följande:

Ska nog ha BIM på söndag! Testade redan i måndags med ett "testa tidigt" som blev Negativt! Hade beställt hem från testlagret som ja testade med Igår 31/1 på dagen och ett på kvällen. Som visade väldigt svagt. Testade även ett imorse och ett i eftermiddags "har ju ändå test liggandes" :) Tycker mig allt se två streck! Sambon är överlycklig men ändå svårt o tro att de är två streck eller om vi inbillar oss att de är positivt eller "spökstreck" Första försökef iaf efter uttag av P-ring i början av Januari!

• ämäli

Tack :) Har sex test till så ska testa om nån dag igen! Känns bara som de är lite tidigt att plussa, men har ju läst andra som plussat kring Bim-5 typ.. Tror dock min ÄL va nån dag tidigare än va ja trodde.. Men med min andra flicka testade ja me väldigt väldigt svagt med testlagrets stickor! Har ju dock aldrig haft "spökstreck" men många som skriver om det..

Milie skrev 2017-02-01 22:05:42 följande:

Ingen tvekan! Det är positiva test! Spökstreck är vitgråa, dina är i färg och således riktiga streck. Grattis!

• Meja82

Är de ett + eller ser ja bara de ja vill se??
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017