BF 1-15 Juli
Skulle citera humlan85a inlägg, blev fel...
Skulle citera humlan85a inlägg, blev fel...
Lite avis på er som får stora bröst, haha
Mina växer då aldrig när jag är gravid!!
Visst blir de något fylligare, men inte så jag behöver byta bh.
Tror inte mina bröst hör till min kropp, haha
Nu beställde vi vagn!
Ville helst ha en Emmaljunga Viking syskonvagn, men de är så himla dyra, så ekonomin fick styra lite.
Beställde en Carena Gotland syskonvagn med 2 liggdelar. Strax över 5000:- på rea, så är supernöjd!
Vi har ju en gammal syskonvagn hemma, men ville ha nåt nytt.
Sist klarade vi ju oss att inte sittdelarna gick att vända, så det går säkert bra nu också!
Är imponerad att ni myser alls! Här har vi inte haft sex sen jag blev gravid och pga att jag tycker min man och mycket annat luktar äckligt så sover vi inte ens i samma rum sen flera veckor. Har inget behov alls av mys nu. Gärna massage på rygg och fötter, men inget mer. Så roligt har vi det. Annars är det mycket tjafs om det här med sex, eftersom jag har så mycket mer behov än honom. Han kan i vanliga fall strunta i sex helt, så för honom gör det ju inget nu, det ända är att han tycker det är tråkigt att jag inte ens vill kramas, haha
Idag petade magen verkligen ut fast jag låg ner! Vaknade kissnödig (som alltid nu för tiden) och kunde lilla bollen! <3
Hur ser era "liggmagar" ut?
Usch, känns så konstigt. Har i några dagar haft "ont" i nedre delen av magen. Runt livmoderkanten. Det är väldigt obehagligt att gå. Blir orolig att nåt är fel. Det känns så tungt neråt.
Har även ont ner i vänstra benet. Kommer mer framåt eftermiddagen.
Känner mig helt otymplig och känns inte alls kul. Vad är det som händer i min kropp?
Ska jobba 10-21.30 idag och det känns skit, ända som känns bra är att ligga ner.
Min stora mage idag, 15+6....
Men känns lite bättre just storleksmässigt när jag sett bilder på andra i facebookgruppen för oss som väntar tvillingar..de var också väldigt stora vid den tiden. Dock är det onda något jag är orolig för, men det är säkert ligamenten som gör ont eftersom det växer så mycket....
Nu börjar.tiden komma för rul :) när har ni tider? Hur känner ni inför det:)? Själv har jag tid först den 16/2. Går allt bra ska vi berätta för barnen den kvällen:)