• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • Treansresa

Här växer det och gror. Är mycket er. Större än sist.och det oroar mig då jag trivts med att vara liten. Men hoppas det fortsätter stanna av lite:) bilden är dock en vecka gammal, 19+0.

• FrökenMp

Så himla fascinerande tycker jag att alla får så olika stora magar. Undra hur det kommer sig:)

Nu är jag i 22+1. Känner bebisen varje dag och hårda sparkar. Men märker att han sover betydligt mer nu än förra veckan till exempel. Trodde att han var död i måndags för jag hade inte känt en enda rörelse! Sambon började peta och trycka på magen, till slut svarade han tillbaka med två sparkar mot pappas hand<3
    jag satte ihop tre bilder med fyra veckor mellan varje bild. Så roligt att se skillnaden:)

• GrönaDruvan

Nån mer än jag som äter mycket onyttigt?
    Nu äter jag ju väldigt nyttiga och bra frukostar/lunch o middag oftast, men det här småätandet...går ju inte att låta bli..
    Idag har det blivit några tutti frutti godisar och 5-6 kakor än sålänge....då är det lite mot vad jag brukar äta...
    Men det är ju så gott och jag kan ju inte låta bli!!
    Nu har jag ju aldrig gått upp i vikt av sånt och mitt sockervärde är bra, men det är ju ändå inte så himla bra att äta det..

• GrönaDruvan
    acinnaleh skrev 2017-03-02 17:19:37 följande:

Haha, vad olika det är. Jag är sugen på typ ingenting efter lunch varje dag. Mätt liksom.

Jag äter kopiösa mängder mat och annat just nu..helt galet hur mycket jag får i mig! Tar väl igen allt nu, eftersom jag inte åt Soeciellt mycket fram till vecka 16 ungefär, haha
  • GrönaDruvan

Som nu...åt värsta lasset kl.15 med pasta och lax...plus alla kakor. Trodde jag skulle hålla mig mätt, men snart blir det spagetti o k-Sås också, haha

• Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-03-02 17:31:07 följande:

Som nu...åt värsta lasset kl.15 med pasta och lax...plus alla kakor. Trodde jag skulle hålla mig mätt, men snart blir det spagetti o k-Sås också, haha

Känner igen mig! Äter allt och konstant! Mest massa socker, och kolhydrater:( jag har däremot lätt att gå upp ivikt så detta är inte bra haha!
  • Newbie84

Äter nog mindre än vanligt men jag spyr och mår illa fortfarande så jag är inte sugen på nåt, äter för att inte vara hungrig bara, dock ofta pasta. Innan åt jag inte kolhydrater, men nu är det det som går ner. Är inte alls sugen på typ broccoli som jag annars äter mkt av. Innan kunde jag bli akut hungrig men det gick över för ett tag sedan vilket är skönt.

• KaffeOchHybris

Många fina magar, så kommer jag här med en ful ben bild. :P

Mitt vänstra ben såg ut så här idag, bild tagen när jag just kommit ut ur duschen efter jobbet. Känns inte jättebra när jag bara är 27 och i vecka 23, är rädd för att få blodpropp senare i graviditeten. Har använt en billig stödstrumpa ett par dagar men jag tyckte den gjorde ont idag och gjorde så att benet kändes värre. Har en tid hos BM om ett par veckor så jag ska ta upp det då. Blir orolig när jag hör om gravida som förlorat barnet pga. blodproppar.

• FrökenMp

Jag har blivit jättesugen på allt!! Mat och snacks vill jag ha hela tiden. Det är verkligen inte likt mig att vilja äta massa godis, chips osv. Men jag kan tänka på det och bli så sugen! Usch. Det känns jättehemskt... nu förstår jah verkligen hur alla sötsugna människor känner sig haha

Svar på tråden BF 1-15 Juli