BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
När har ni andra tänkt "gå hem" från jobb? Vi får ingen havandeskaps-penning på jobbet så funderar på att plocka ut semester från 19:e juni. Då har jag semester 3 veckor innan bf, och 2 veckor till godo på semestern ifall man går över :)
När har ni andra tänkt "gå hem" från jobb? Vi får ingen havandeskaps-penning på jobbet så funderar på att plocka ut semester från 19:e juni. Då har jag semester 3 veckor innan bf, och 2 veckor till godo på semestern ifall man går över :)
Tänk att man kan tycka att tiden går så sakta men ändå så fort samtidigt! Känna som en evighet kvar tills liten kommer titta ut i världen samtidigt så går tiden galet fort och vi har en flytt att göra om 1 vecka, har gått och väntat i 6 månader på att få tillträde till vårt hus och nu äntligen händer det! Här packas de för fullt och grejas :) min stackars sambo är lite orolig att jag kommer bära mer än jag borde, han känner mig lite för väl ;) fler som har roliga projekt på g innan bebis?
Vi ska också flytta! Köpte nytt i oktober och om en månad bär det av! Längtar till att få ett bebisrum att inreda!
Vi ska göra om i hallen, bygga ett nytt kontor och göra barnkammare av vårat befintliga kontor. Så lite projekt kan man väl säga:)
Jag är egen företagare så jag bestämmer själv hur länge jag vill jobba. Dock tror jag att jag förmodligen kommer bli sjukskriven nån månad innan eftersom den växande magen kommer vara ett hinder i jobbet. Kommer inte få plats, haha!
Tänk att man kan tycka att tiden går så sakta men ändå så fort samtidigt! Känna som en evighet kvar tills liten kommer titta ut i världen samtidigt så går tiden galet fort och vi har en flytt att göra om 1 vecka, har gått och väntat i 6 månader på att få tillträde till vårt hus och nu äntligen händer det! Här packas de för fullt och grejas :) min stackars sambo är lite orolig att jag kommer bära mer än jag borde, han känner mig lite för väl ;) fler som har roliga projekt på g innan bebis?
Pluggar nu och blir färdig med behörighet att söka vidare till universitet i juni så jag ska plugga fram till det. Tar ut fl på 2-åringen fram tills förlossningen. Extrajobbet på hemtjänsten har jag redan lagt anställningen vilande. Har foglossning som är under kontroll än så länge så vill inte riskera att bli lika dålig som förra graviditeten när jag var i princip sängliggande från v 12.
Kul med flytt :) vi flyttade till vårt hus 2 dagar innan pojken föddes för snart 2 år sen :) det var lite mycket för sambon där några veckor kan jag säga, haha. Jag låg mestadels på sjukhus sista veckorna innan förlossningen och första veckorna efter så jag hade det så lugnt och skönt ;)
Vi har väl inga större projekt på gång förutom lite fix på gården. Är i operation övertalning på sambon att vi ska dela av ett rum så vi får fler sovrum men det är inte klart än ;)
Vi ska göra om i hallen, bygga ett nytt kontor och göra barnkammare av vårat befintliga kontor. Så lite projekt kan man väl säga:)
Jag är egen företagare så jag bestämmer själv hur länge jag vill jobba. Dock tror jag att jag förmodligen kommer bli sjukskriven nån månad innan eftersom den växande magen kommer vara ett hinder i jobbet. Kommer inte få plats, haha!
Vi ska oxå flytta i sommar! Vi ska ta över svärföräldrarnas gård och dom håller på för fullt och bygger nytt. Så vi stressar med att flytta saker från vårat nuvarande boende och dit varje helg. Håller på och tömmer utifrån och in så att säga. Flyttar så mycket vi kan från bodar och uthus sen har vi även ett gäng höns och kaniner som vi ska flytta så småningom. Har inte börjat packa inne än men håller på med lite renovering, måla tapetsera och snygga till då det inte är gjort på 12 år! Jobbigt och stressande och foglossningen slog till i fredags när jag målade trappa.... kan bli stressigt detta... :-/
Har du företaget hemma då så du behöver ett kontor direkt? :) spännande att greja och boa lite inför sommaren :)