• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • narie24
    Newbie84 skrev 2017-02-23 19:20:03 följande:

Vi hade en babybjörn som fungerade super

Vi fick ärva en babybjörn som var jättebra. Användes mkt till båda barnen. Den hade tre lägen och var lätt att flytta med sig.

Ska börja leta på Blocket snart har jag tänkt.
  • Treansresa
    narie24 skrev 2017-02-23 19:38:31 följande:

Vi fick ärva en babybjörn som var jättebra. Användes mkt till båda barnen. Den hade tre lägen och var lätt att flytta med sig.

Ska börja leta på Blocket snart har jag tänkt.

Newbie84 skrev 2017-02-23 19:20:03 följande:

Vi hade en babybjörn som fungerade super

Tack! Man kanske ska kolla på en sådan:)
  • Haiduchi
    narie24 skrev 2017-02-23 19:37:23 följande:

Sozoso- flicka 1/7

Haiduchi - Flicka 1/7

FrökenMp - pojke 4/7

acinnaleh - ej kollat 4/7

preggojojjo - pojke 6/7

brennda - flicka 6/7

Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7

Ninnz - pojke 8/7

Leyasmamma - flicka 8/7

Sobrio88 - pojke 11/7

Annnaem - pojke 12/7

Gameofthrones - pojke 13/7

Narie24- flicka 14/7

Treansresa- ej kollat 19/7

Newbie84 - pojke

Uppdaterar listan då vi på RUL igår fick se en liten flicka!!

Vad roligt! blev ni flyttade med bf?

Pratade med en vän om hur pojktät denna gruppen är, hennes svar var att det är ojämnt år, då föds det tydligen fler pojkar. Sen om det verkligen är så, vet jag inte ;)
  • Beebii

[quote=77441419]

Sozoso- flicka 1/7

Haiduchi - Flicka 1/7

FrökenMp - pojke 4/7

acinnaleh - ej kollat 4/7

preggojojjo - pojke 6/7

brennda - flicka 6/7

Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7

Ninnz - pojke 8/7

Leyasmamma - flicka 8/7

Sobrio88 - pojke 11/7

Annnaem - pojke 12/7

Gameofthrones - pojke 13/7

Narie24- flicka 14/7

Beebii - ej kollat 14/7

Treansresa- ej kollat 19/7

Newbie84 - pojke

[/quote]

• narie24
    Haiduchi skrev 2017-02-23 22:50:22 följande:

Vad roligt! blev ni flyttade med bf?

Pratade med en vän om hur pojktät denna gruppen är, hennes svar var att det är ojämnt år, då föds det tydligen fler pojkar. Sen om det verkligen är så, vet jag inte ;)

Nej har kvar samma bf som de satte vid kub.
  • LeyasMamma

Tänk att man kan tycka att tiden går så sakta men ändå så fort samtidigt! Känna som en evighet kvar tills liten kommer titta ut i världen samtidigt så går tiden galet fort och vi har en flytt att göra om 1 vecka, har gått och väntat i 6 månader på att få tillträde till vårt hus och nu äntligen händer det! Här packas de för fullt och grejas :) min stackars sambo är lite orolig att jag kommer bära mer än jag borde, han känner mig lite för väl ;) fler som har roliga projekt på g innan bebis?

• Haiduchi
    LeyasMamma skrev 2017-02-25 12:23:26 följande:

Tänk att man kan tycka att tiden går så sakta men ändå så fort samtidigt! Känna som en evighet kvar tills liten kommer titta ut i världen samtidigt så går tiden galet fort och vi har en flytt att göra om 1 vecka, har gått och väntat i 6 månader på att få tillträde till vårt hus och nu äntligen händer det! Här packas de för fullt och grejas :) min stackars sambo är lite orolig att jag kommer bära mer än jag borde, han känner mig lite för väl ;) fler som har roliga projekt på g innan bebis?

Oh flytt! Det är inget litet projekt ;)

Ett helt hus att boa i innan bebis kommer, veckorna kommer nog flyga fram för er sen, kul!

Vi är i slutskedet av en stor köksrenovering, bygger nytt i en annan del av huset, så kommer få ett stoort kök/matrum, längtar!

Sen mitt egna lilla projekt nu innan bebis och för att man är nördig som man är och har tiden pga sjukskriven är att jag ska väva egen bärsjal till bebisen.

Fas jag redan har köpt en ringsjal, sele och ska köpa en trikå och en bomullsjal av kompis/granne, Hahah. Är farligt vad beroende man kan bli. Bara övat med stora 5 åringen hemma.

• Sosozo
    LeyasMamma skrev 2017-02-25 12:23:26 följande:

Vi ska också flytta! Köpte nytt i oktober och om en månad bär det av! Längtar till att få ett bebisrum att inreda!
  • LeyasMamma
    Haiduchi skrev 2017-02-25 15:24:15 följande:

Oh flytt! Det är inget litet projekt ;)

Ett helt hus att boa i innan bebis kommer, veckorna kommer nog flyga fram för er sen, kul!

Vi är i slutskedet av en stor köksrenovering, bygger nytt i en annan del av huset, så kommer få ett stoort kök/matrum, längtar!

Sen mitt egna lilla projekt nu innan bebis och för att man är nördig som man är och har tiden pga sjukskriven är att jag ska väva egen bärsjal till bebisen.

Fas jag redan har köpt en ringsjal, sele och ska köpa en trikå och en bomullsjal av kompis/granne, Hahah. Är farligt vad beroende man kan bli. Bara övat med stora 5 åringen hemma.

Ja det ska bli riktigt roligt! Hoppas tiden kommer flyta på massor sen :) ja vi flyttar från en gård till en annan så det är en del att flytta, men inga djur direkt än som tur är :)

Oj det va inga direkta små projekt heller! Kul med helt nytt och fräscht, skönt att ha det gjort med tills bebisen år ute :) då är det mycket nytt för 5 åringen med! :) kommer inte ihåg vad du va sjukskriven för, fogarna?
  • LeyasMamma
    Sosozo skrev 2017-02-25 15:45:51 följande:

Vi ska också flytta! Köpte nytt i oktober och om en månad bär det av! Längtar till att få ett bebisrum att inreda!

Vi köpte också i oktober så det har varit en lång väntan :) har ni köpt hus? Vi har köpt upp en gård så kommer finnas massor av roligt att greja med sen i sommar :)
Svar på tråden BF 1-15 Juli