• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • Treansresa

Jag tycker det är riktigt.läskigt med moderkakan i framvägg. Är första gången jag har det denna gången. Jag har känt av bebisen tidigt i grav, men väldigt sällan och nu är de typ 2-4 dagar mellan varje gång jag känner. Hinner bli riktigt orolig mellan gångerna då ja endå är i v 19 nu. I v 19 kändes sparkarna utanpå i min förra graviditet :( hoppas det blir mer och tydligare snart.

• Treansresa
    KaffeOchHybris skrev 2017-02-18 16:34:06 följande:

Jag känner också hugg då och då. Ett par gånger då jag gått snabbt har jag känt att jag måste pausa att par sekunder. Mensvärk har jag inte känt av men jag har hört att det ska vara ganska vanligt!

Idag har jag klätt upp mig lite. Tills idag har jag bara valt outfits som döljer magen, vilket är ganska trist då jag alltid gillat mer figursydda kläder. Kan inte riktigt komma över känslan av att jag bara blivit fet och inte gravid (inte för att det är något fel med att vara mullig, men jag får ångest av att gå upp i vikt). Kanske känner någon likadant? Erbjuder lite magbilder dagen till ära (första gången jag använder en selfiestick också, kanske märks).

Vilken fin klänning och kofta! Riktigt stilrent.
  • Newbie84
    Treansresa skrev 2017-02-19 09:48:48 följande:

Jag tycker det är riktigt.läskigt med moderkakan i framvägg. Är första gången jag har det denna gången. Jag har känt av bebisen tidigt i grav, men väldigt sällan och nu är de typ 2-4 dagar mellan varje gång jag känner. Hinner bli riktigt orolig mellan gångerna då ja endå är i v 19 nu. I v 19 kändes sparkarna utanpå i min förra graviditet :( hoppas det blir mer och tydligare snart.

Har också min i framvägg men börjat känna lite nu, hade så i min förra graviditet och då kände jag dagligen från typ v22-23
  • Treansresa
    Newbie84 skrev 2017-02-19 10:26:09 följande:

Har också min i framvägg men börjat känna lite nu, hade så i min förra graviditet och då kände jag dagligen från typ v22-23

Vilken vecka är du i nu? Då får jag ha lite is i magen och tålamod. Är ju inte så länge kvar tills dess.
  • Newbie84
    Treansresa skrev 2017-02-19 14:55:56 följande:

Vilken vecka är du i nu? Då får jag ha lite is i magen och tålamod. Är ju inte så länge kvar tills dess.

Gick precis in i v 22. Nu börjar jag känna lite mer
  • FrökenMp
    KaffeOchHybris skrev 2017-02-18 16:34:06 följande:

Jag känner också hugg då och då. Ett par gånger då jag gått snabbt har jag känt att jag måste pausa att par sekunder. Mensvärk har jag inte känt av men jag har hört att det ska vara ganska vanligt!

Idag har jag klätt upp mig lite. Tills idag har jag bara valt outfits som döljer magen, vilket är ganska trist då jag alltid gillat mer figursydda kläder. Kan inte riktigt komma över känslan av att jag bara blivit fet och inte gravid (inte för att det är något fel med att vara mullig, men jag får ångest av att gå upp i vikt). Kanske känner någon likadant? Erbjuder lite magbilder dagen till ära (första gången jag använder en selfiestick också, kanske märks).

Vilken fin klänning'!

Jag är som du. Tycker också att det är jobbigt att gå upp i vikt. Jag brukar annars ha tighta kläder som visar upp kroppen men nu tycker jag att jag ser så himla ful och tjock ut i tighta klänningar osv. Vill bara att magen ska puta ännu mer så det känns bättre att slänga på sig något tight haha:)
  • Treansresa
    Newbie84 skrev 2017-02-19 18:19:56 följande:

Gick precis in i v 22. Nu börjar jag känna lite mer

Okej. Man är ju ivrig att känna den lilla mycket! Hoppas den ger sig till känna mera snart:)
  • GrönaDruvan
    AnnnaEm skrev 2017-02-20 10:08:47 följande:

Ska på rul idag????, så himla nervös!!

Lycka till!
    Själv var jag precis på mitt 11e ultraljud...inte klokt, haha
    Allt var så fint med min pojk i magen. Han växer exemplariskt!
  • Treansresa
    AnnnaEm skrev 2017-02-20 10:08:47 följande:

Ska på rul idag????, så himla nervös!!

Lycka till:)
Svar på tråden BF 1-15 Juli