Popetot skrev 2017-01-29 08:36:04 följande:
Välkommen hit du med! Kul med fler att följas åt med. Tog det lång tid att bli gravid med ert första också?
Orgalutran gillar jag inte. Mest för att nålen är lite tjockare. Men det är ju det lilla i sammanhanget :)
Tack!
Ja det tog väl kanske 1,5 år med sonen. Men han kom till naturlig väg till slut, men jag var ju lite yngre då också... =)
Ja alltså det där med nålar är ingen favorit, är väldigt spruträdd. Men är förvånad över att jag lyckades ta alla helt själv under förra omgången! Stolt!
Puregon sprutan är ju supertunn, så den känns ju inte faktiskt, allt sitter ju bara i skallen. Det tar liksom emot att sticka sig själv =O
Ikväll ska jag alltså ta orgalutran, den tjocka sprutan... De sa att den måste jag nog "ta i lite" när jag sticker...HJÄLP!! Men alltså jag är förånad över den med, gick hur bra som helst, men det tog ju ett tag innan jag kunde sticka mig...1-2-3 på det fjärde ska det ske... ni vet...huvva... Så om en stund är det dags!!
Imorgon ska jag på UL och kolla hur det ser ut med blåsorna, hoppas de är många!
Ha en skön kväll!!