Tack, hoppas ni har rätt! Ja det är en läkare på en Bm-mottagning men i en annan stad då det inte fanns tider hos någon läkare här.
Bm sa att läkarna ibland är lite svåra med att sjukskriva såhär sent i graviditeten och att de tycker att man får ta ut föräldrapenning istället, men jag håller tummarna :)
Beklagar Glad81, så tråkigt! :(
Det kommer säkert att gå jättebra med vaginal förlossning för dig Swinka, men skönt att du kan få KS om du vill.
Barnet ska tydligen helst ligga och titta åt höger för att det ska gå så smidigt som möjligt. Bm sa att det går bra på andra hållet med men att det kan ta lite längre tid bara.
Min lille tittar åt vänster så jag fick rådet att stå och gunga från sida till sida för att se om han vill byta håll, SF 35 idag v 36+4, fortfarande rörlig, bra hjärtljud och blodtryck. 116 i järn och det var hon inte riktigt nöjd med så jag ska öka på dosen järntabletter..hoppas magen pallar. 80 kg nu så +19 kg har det blivit hittills :) Vi skrev förlossningsbrevet idag också.
Härligt att höra LitenBlomma och det ser såå mysigt ut! :)
Spännande för dig nu Erijon!
Låter ju bra Musetti!
Så är det nog lisohl, min lille är ju fortfarande rörlig så han ligger ganska långt upp och trycker nog på allt möjligt här..haha!