Gravid Bf Oktober 2017
Någon som gått över tiden och blivit igångsatt och sedan att graviditeten efter så har förlossningen startat av sig självt? Kanske tillochmed innan eller på beräknat?
Någon som gått över tiden och blivit igångsatt och sedan att graviditeten efter så har förlossningen startat av sig självt? Kanske tillochmed innan eller på beräknat?
V34, 33 fulla veckor idag. Magen har tagit ett skutt sedan förra veckan! Bm besök idag med sf 32 cm. Jag har gått från under medel till över.
Har ni andra med fler barn löst det med barnvakt till förlossningen? Mannen började prata om det i helgen (eftersom jag ofattbart nog inte tänkt på det) och då blev jag ännu mer stressad över att hinna in i tid. Kanske blir jag tvungen att åka själv i förväg medan han väntar på barnvakt om inte bebisen har vett att komma dagtid en vardag...
Svärföräldrarna bor en halvtimmes bilresa bort, men vi har också en halvtimmes bilresa till förlossningen och man kan väl inte räkna med att de som värsta brandmännen ska sitta i bilen på bara någon minut. Inför andra förlossningen var jag helt lugn med att barnvakten 20 mil bort skulle hinna i tid, men det hade aldrig gått om inte storasyster varit på dagis. Bebisen var redan född innan de satt sig i bilen...
När packar man "BB-väskan" och med VAD? Känner mig helt lost i det.