• Cupcake1

Gravid Bf Oktober 2017

Plussade den 25/1 med beräknad Bf i början av oktober.
    Nu sitter man ju och läser om allt som kan hända de första veckorna. Är rädd för att få missfall eller andra komplikationer :( 
    Så jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss här inne om våra tankar och kanske stötta varandra lite :) Gravid 

• Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017
  • Milzii
    FiaW skrev 2017-02-15 10:07:35 följande:

Grattis till alla! Så roligt!

Jag plussade i söndags och har BF 17/10. Jag är överlycklig!

Är också orolig för missfall, som många andra. Vi har försökt få barn länge och har haft två missfall. Vi vill så gärna att det ska gå vägen denna gången!

Är det någon mer än jag som fryser? Jag är frusen framförallt på kvällarna och behöver täcken och filtar för att hålla värmen.

ohja, jag fryser varje kväll, och morgon, :D 
  • Vw88

Kul att se fler med BF i Oktober -17 Glad

Jag är idag i v. 4+3 och orolig som få..
    Har tidigare fått MF 3 ggr vad jag vet om.
    2st 2015 och 1 under förra året.

Men denna gången känns det på ett annat sätt och så länge det gör det försöker jag intala mig att det är något bra!

Vill också gärna vara med i FB gruppen om jag får? Syns det att man är med där på FB?

• LinaJ87
    Lovisanilsson95 skrev 2017-02-15 10:14:00 följande:

Har svårt att tro på gravtest, har tagit 4 stycken och alla ser ut så här, sambon blev överlycklig och försöker förklara att det är positivt, jag är lite tjurskallig tror jag haha.. ;) bm+3 idag

Grattis!! BIM +3 idag här med. :) Har nog fattat att jag är gravid, men har inte sjunkitin vad det innebär. Ringt och bokat tid hos BM?
  • LinaJ87
    FiaW skrev 2017-02-15 10:07:35 följande:

Grattis till alla! Så roligt!

Jag plussade i söndags och har BF 17/10. Jag är överlycklig!

Är också orolig för missfall, som många andra. Vi har försökt få barn länge och har haft två missfall. Vi vill så gärna att det ska gå vägen denna gången!

Är det någon mer än jag som fryser? Jag är frusen framförallt på kvällarna och behöver täcken och filtar för att hålla värmen.

Fryser varje kväll. Fast säger kanske iofs inte så mycket när jag ligger med världen världens dunderförkylning.
  • Hooneydeeew
    Vw88 skrev 2017-02-15 12:53:14 följande:

Kul att se fler med BF i Oktober -17 Glad

Jag är idag i v. 4+3 och orolig som få..
    Har tidigare fått MF 3 ggr vad jag vet om.
    2st 2015 och 1 under förra året.

Men denna gången känns det på ett annat sätt och så länge det gör det försöker jag intala mig att det är något bra!

Vill också gärna vara med i FB gruppen om jag får? Syns det att man är med där på FB?

Nej den är hemlig, skriv i pm till mig vad du heter på fb o hur din omslagsbild ser ut så kan jag lägga till 
  • Jazzgirl76

Hej, plussade för första ggn i mitt 40-åriga liv förra helgen. Är enligt appen gravid i 5+6. Har inget direkt illamående men lite ömma bröst och haft molvärk lite fram och tillbaka. Jag har gjort ivf och detta var sista gratisförsökets sista frysta embryo som var på väg att kläckas vid återföringen.
    Ska på första VUL om en vecka (22/2).

Jag är gärna med i FB-gruppen om den är hemlig så att inga andra kan se. Hur gör man då?

• Jazzgirl76
    Hooneydeeew skrev 2017-02-15 12:58:02 följande:
    Nej den är hemlig, skriv i pm till mig vad du heter på fb o hur din omslagsbild ser ut så kan jag lägga till 
    Hooneydeeew: har försökt att pma dig men vet inte om det gått fram då appen stänger ned sig. Jag heter Jessika A
    Kolla gärna om det gick igenom... är gärna med i er grupp om jag får.
  • Hooneydeeew
    Jazzgirl76 skrev 2017-02-15 13:11:02 följande:
    Hooneydeeew: har försökt att pma dig men vet inte om det gått fram då appen stänger ned sig. Jag heter Jessika A
    Kolla gärna om det gick igenom... är gärna med i er grupp om jag får.
    jag har skrivit ett pm till dig :)
  • Jazzgirl76
    Hooneydeeew skrev 2017-02-15 13:33:19 följande:
    jag har skrivit ett pm till dig :)
    Tack! :) jag har svarat
  • Hooneydeeew
    Jazzgirl76 skrev 2017-02-15 13:46:35 följande:
    Tack! :) jag har svarat
    Kan inte se att du har gjort det? :) 
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017