• Cupcake1

Gravid Bf Oktober 2017

Plussade den 25/1 med beräknad Bf i början av oktober.
    Nu sitter man ju och läser om allt som kan hända de första veckorna. Är rädd för att få missfall eller andra komplikationer :( 
    Så jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss här inne om våra tankar och kanske stötta varandra lite :) Gravid 

• Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017
  • yennie84
    Hallonfrossa skrev 2017-02-13 09:15:06 följande:

Blir så glad att se att du äntligen är här :) ????

Ja, tack snälla. Så skönt att slippa analysera tester mer. Nu funderar ju jag på när det är dags att berätta. Måste ju prata med min man först men skulle vilja ställa mig på taket och skriiiiiika ut till hela världen. Vad har ni för planer med att berätta för familj och vänner?
  • mochi
    yennie84 skrev 2017-02-13 05:44:59 följande:

Wohooo. Äntligen får jag joina. Har mest sett på utifrån och hoppats. Plussade för 15 min sen. BF 21/10 om uträkningen stämmer, men det vet man ju aldrig. Är alltså i vecka 5 (4+2). Detta blir vårt 3:e barn, är 32 och bor i Göteborg.

Kul med fler Göteborgare! :)
  • Arkiv

Hej. Jag plussade i lördags efter första omgången med hormonstimulering. Har ett MA i bagaget i maj 2016. Så detta är väldigt nervöst. Och väldigt tidigt ännu. Finns de någon hemlig grupp på fb ännu? Jag vill gärna vara med. Bf 24/10.

• yennie84
    Arkiv skrev 2017-02-13 09:41:11 följande:

Hej. Jag plussade i lördags efter första omgången med hormonstimulering. Har ett MA i bagaget i maj 2016. Så detta är väldigt nervöst. Och väldigt tidigt ännu. Finns de någon hemlig grupp på fb ännu? Jag vill gärna vara med. Bf 24/10.

Grattis!
  • Hallonfrossa
    yennie84 skrev 2017-02-13 09:22:03 följande:

Ja, tack snälla. Så skönt att slippa analysera tester mer. Nu funderar ju jag på när det är dags att berätta. Måste ju prata med min man först men skulle vilja ställa mig på taket och skriiiiiika ut till hela världen. Vad har ni för planer med att berätta för familj och vänner?

Har ingen aning alls faktiskt :)

Lär inte bli än på ett bra tag I alla fall :)
  • yennie84
    mochi skrev 2017-02-13 09:38:05 följande:

Kul med fler Göteborgare! :)

Åh härligt med fler. Var bor ni i denna vackra stad? Jag är majornabo. När har du BF och när tänker ni berätta?
  • Milzii

Hej, jag plussade idag, äntligen. BF beräknas 18 Oktober

Hade påbörjat en utredning för ofrivilligbarnlöshet, då jag har försökt i 6 år,

men idag syndes ett till streck, men jag läser på om andra här så fått missfall och blir jätte nervös över det. Men försöker tänka positivt :) 

SÅ roligt för alla här inne! <3

• yennie84
    Milzii skrev 2017-02-13 11:06:05 följande:

Hej, jag plussade idag, äntligen. BF beräknas 18 Oktober

Hade påbörjat en utredning för ofrivilligbarnlöshet, då jag har försökt i 6 år,

men idag syndes ett till streck, men jag läser på om andra här så fått missfall och blir jätte nervös över det. Men försöker tänka positivt :) 

SÅ roligt för alla här inne! <3

Grattis och välkommen!
  • Milzii
    yennie84 skrev 2017-02-13 11:16:18 följande:
    Grattis och välkommen!
    Tack! :D<3
  • Bella 89

Plussade igår! Fick ett missfall på nyår så blev lite shockad, speciellt då vi alltid haft svårt att bli gravida. Har beräknat BF någon gång i Oktober, vet inte riktigt då jag ibte haft npn mens sen missfallet. Hoppas det går bättre denna gång, ska på ultraljud i början på Mars för att stilla oron lite. Mitt andra barn, har en dotter som snart är 2.

Grattis till er alla andra med!

Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017